مدیرعامل توزیع برق مازندران خبر داد

اعزام 10 اكیپ عملیاتی برق به مناطق برف زده گیلان

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۱۳۹۶۶
مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از اعزام 10 اکیپ فنی عملیاتی دیگر به مناطق برف زده گیلان خبر داد.
۰
plusresetminus
اعزام 10 اكیپ عملیاتی برق به مناطق برف زده گیلان
به گزارش بلاغ، رضا غفاری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تاکنون10 اکیپ عملیاتی که شامل  دو دستگاه بالابر، 8 دستگاه خودرو دو کابین و لوازم و تجهیزات کامل می باشند به مناطق برف زده گیلان اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: با توجه به بارش برف سنگین در استان گیلان و مشکلات فرا روی هموطنان عزیز در منطقه شمال کشور ، 30 نفراز نیروهای متخصص و فنی به سرپرستی مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت با لوازم و تجهیزات کامل به گیلان اعزام شدند.

وی ساختار صنعت برق را ساختاری مدیریتی بحرانی دانست و افزود: صنعت برق ، صنعتی است که 24 ساعته برای خدمت و سرویس دهی آماده است و در معرض بحران ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از آمادگی این صنعت برای مقابله با بحران ها در مواقع مختلف پرداخت و خاطرنشان کرد : اتفاقاتی که در سالهای اخیر بویژه درمازندران به وقوع پیوسته ،به خوبی مدیریت شده و مجموعه کارکنان عزیز و زحمت کش صنعت برق بویژه در مازندران قبل از ورود سایر دستگاههای دست اندرکار در مناطق حضور پیدا می کنند و وظایف خود را بخوبی انجام می دهند.

غفاری به اتفاقات سالهای اخیر بویژه برف گیلان و مازندران ، سرمای شدید و طاقت فرسای سال 86 ، طوفان های 7/7/87 و شهریور 95 ، سیل اسفند 97 و فروردین 98 ، ریزش کوه و رانش زمین و.... در مناطق مختلف را از جمله بحرانهای این شرکت در یک دهه اخیر برشمرد و افزود : در این شرایط سخت همکاران زحمت کش و ایثارگر این شرکت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه از تمام توان فنی و مدیریتی خود برای عبور از بحران بکار گرفته به گونه ای که مورد تحسین مقامات استانی و کشوری فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: در یکی از دو سال اخیر نیز مانورهای عملیاتی با انسجام خاصی در سراسر استان برگزار شد که نتیجه بسیار خوبی به همراه داشته و ضمن به نمایش گذاشتن قدرت فنی و عملیاتی ، مشکلات فیدرهای بحرانی شبکه های فشار متوسط  اصلاح  و بهینه‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴