کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار کتاب «سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب»

2 بهمن 1398 ساعت 12:50

فرماندار سوادکوه از انتشار کتاب «سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب» خبر داد و گفت: تاریخ انقلاب" در ۵ بخش سیمای شهرستان، امور اجتماعی، عمرانی و خدماتی و برنامه‌ریزی اقتصادی، آموزشی و فرهنگی و ورزشی و سیاسی و امنیتی به چاپ رسید که در دهه فجر امسال توزیع می‌شود.



به گزارش بلاغ،سعید یزدانی شب گذشته در جمع فعالان رسانه‌های شهرستان سوادکوه از چاپ کتاب "سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب" به مناسبت چله انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: کتاب "سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب" در ۵ بخش سیمای شهرستان، امور اجتماعی، عمرانی و خدماتی و برنامه‌ریزی اقتصادی، آموزشی و فرهنگی و ورزشی و سیاسی و امنیتی به چاپ رسید که در دهه فجر امسال توزیع می‌شود.
فرماندار سوادکوه، افزود: معرفی ۱۴ نفر از فرمانداران شهرستان سوادکوه از سال ۱۳۸۹ تاکنون، تاریخ انتصاب و تحصیلات آنان بخشی از کتاب «سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب» است.
وی از معرفی انقلابیون مبارز شهرستان سوادکوه در کتاب «سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب» خبر داد و خاطر نشان کرد: زندگینامه و فعالیت‌های انقلابی آیت‌الله عبدالله نظری، آیت‌الله سید‌هاشم نبوی، حجت‌الاسلام محمد مجتهدزاده‌فارابی و حجت الاسلام عبدالرسول تقوایی هم در بخشی از ابتدای کتاب بیان شد.
 


کد مطلب: 412202

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412202/انتشار-کتاب-سوادکوه-گذر-تاریخ-انقلاب

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com