تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۱۲۲۰۲
فرماندار سوادکوه از انتشار کتاب «سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب» خبر داد و گفت: تاریخ انقلاب" در ۵ بخش سیمای شهرستان، امور اجتماعی، عمرانی و خدماتی و برنامه‌ریزی اقتصادی، آموزشی و فرهنگی و ورزشی و سیاسی و امنیتی به چاپ رسید که در دهه فجر امسال توزیع می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،سعید یزدانی شب گذشته در جمع فعالان رسانه‌های شهرستان سوادکوه از چاپ کتاب "سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب" به مناسبت چله انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: کتاب "سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب" در ۵ بخش سیمای شهرستان، امور اجتماعی، عمرانی و خدماتی و برنامه‌ریزی اقتصادی، آموزشی و فرهنگی و ورزشی و سیاسی و امنیتی به چاپ رسید که در دهه فجر امسال توزیع می‌شود.
فرماندار سوادکوه، افزود: معرفی ۱۴ نفر از فرمانداران شهرستان سوادکوه از سال ۱۳۸۹ تاکنون، تاریخ انتصاب و تحصیلات آنان بخشی از کتاب «سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب» است.
وی از معرفی انقلابیون مبارز شهرستان سوادکوه در کتاب «سوادکوه در گذر تاریخ انقلاب» خبر داد و خاطر نشان کرد: زندگینامه و فعالیت‌های انقلابی آیت‌الله عبدالله نظری، آیت‌الله سید‌هاشم نبوی، حجت‌الاسلام محمد مجتهدزاده‌فارابی و حجت الاسلام عبدالرسول تقوایی هم در بخشی از ابتدای کتاب بیان شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰