معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از پیگیری موضوع خودروهای بلاتکلیف موجود در گمرکات کشور از سوی وزارت کشور و استانداری های بوشهر، خوزستان و هرمزگان و ارائه گزارش آخرین وضعیت خودروهای دپو شده در گمرکات، به همراه پیشنهادات عملی برای برون رفت از مشکلات موجود به رئیس جمهور، خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از تشکیل کمیته ویژه بررسی مشکلات خودروهای بلاتکلیف در گمرکات کشور ، به دستور رئیس جمهور خبرداد و افزود: بر اساس بررسی های اولیه میدانی وزارت کشور و گزارش تکمیلی وزارت امور اقتصادی و دارایی، هم اکنون حداقل تعداد ۵۱۰۸ دستگاه خودرو ، به دلایل مختلف در سطح تعدادی از گمرکات کشور بلاتکلیف مانده اند.
وی ادامه داد:‌ به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوایی خاص برخی از استانها، در حال استهلاک شدید و کاهش قیمت است که به منظور تعیین تکلیف قانونی خودروهای مذکور ، پیشنهاد تشکیل "کمیته ویژه ای با مسئولیت معاون اقتصادی رئیس جمهور و عضویت دستگاه های ذی ربط "، از سوی وزیر کشور به حضور ریاست محترم جمهوری ارائه شد تا با اتخاذ تدابیر ملی و تمهیدات لازم ، ظرف مدت یک ماه نسبت به تعیین تکلیف خودروهای موصوف اقدام گردد.
دین پرست در پایان اظهار داشت: رییس جمهور ضمن موافقت با پیشنهاد وزیر کشور، موضوع را جهت اقدام فوری به معاون اقتصادی‌ رئیس جمهور ابلاغ نموده اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴