واکنش مردم مازندران به حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های هوایی آمریکا؛

مردم شادمان از اولین سیلی انتقام/ امریکا سردرگم و مستاصل شده است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۱۱۰۱۶
با فراگیر شدن عطر شهادت سردار بزرگ، سپاهیان این انقلاب دقیقا همان‌ جایی را هدف قرار داد که دشمن به آن می‌نازید، زمان حمله موشکی ایران با زمان شهادت سردار سلیمانی مطابقت دارد.
۰
plusresetminus
مردم شادمان از اولین سیلی انتقام/ امریکا سردرگم و مستاصل شده است
به گزارش بلاغ، در حالی‌که روز جمعه سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۸، رنگ سرخ خون سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را به تقویم سبزرنگ ایران اسلامی افزود و قلوب مردم انقلابی ایران در روز سه شنبه هفدهم دی با خاکسپاری مالک اشتر دوران کمی آرام گرفت، امروز شاهدیم که جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکنی به مزدوران آمریکایی داد.
 
بالاخره دنیای ما دل از سردار کند و راضی شد سردار را به عالم ملکوت پس بدهد، اینک زمان انتقام سخت فرا رسید، مردم انقلابی ایران منتظر فرمان ولی عهد خواهند ماند، حمله موشکی سپاه غیورانه و با افتخار انجام شد تا به جهانیان که شاهد حضور تاریخی و اتحاد مردم کشورمان در گام دوم انقلاب بودند ثابت کند که دوران سکوت ایران به اتمام رسید.
 
با فراگیر شدن عطر شهادت سردار بزرگ، سپاهیان این انقلاب دقیقا همان‌ جایی را هدف قرار داد که دشمن به آن می‌نازید، زمان حمله موشکی ایران با زمان شهادت سردار سلیمانی مطابقت دارد و جزییات آن به شرح زیر است:
 
 برخی منابع خبر از شلیک موشک‌های بالستیک ایرانی به سمت پایگاه عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیروهای آمریکایی است، دادند، پایگاه هوایی عین الاسد بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق است.
 
 پایگاه هوایی عین الاسد یک فرودگاه نیروی نظامی است که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن ۴ هزار متر است، این فرودگاه در کشور عراق قرار دارد ولی دراختیار آمریکا قرار داشته و در ارتفاع ۱۸۸ متری از سطح دریا واقع شده‌ است.
 
مردم سراسر کشور با حضور در صحنه راهپیمایی برائت از اقدام جنایتکارانه آمریکا و مراسم تشییع سردار سلیمانی و یاران همراهش ثابت کردند در خط انقلاب و رهبری ایستاده و در انتظار پیروزی بزرگ خواهند ماند.
 
 شهادت سردار ذائقه‌ها و آرزوهای مردم را تغییر داد، چرا که سردار به شهادت عشق می‌ورزید و راضی نبود به مرگ طبیعی از دنیا برود، قلوب مردم تکان خورد، ترس و واهمه بی‌معنی شد، خون شهدا با برکت است و توانایی دفاع از سرزمین اسلام را به مردم خواهد داد.
 
بر این اساس به سراغ یکی از اهالی شهرستان میاندورود استان مازندران رفتیم، تا دلگویه‌هایش را از جمعه تاریخی شهادت سردار آسمانی تاکنون بیان کند؛ وی با بیان اینکه این یک سیلی کوچکی بود که در آینده تکرار خواهد شد، افزود: اگر کوچک‌ترین غلطی از آمریکا سر بزند سیلی ما شدیدتر خواهد بود.
 
یکی از کشاورزان روستای زید میاندورود نیز گفت: این کار بسیار خوب بود دوست داشتیم این کار در زمان حضور سردار سلیمانی انجام می‌شد با این حال مردم از این اقدام خوشحال هستند، همچنین امیدواریم این کار تا پایان کامل آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل ادامه پیدا کند.
 
این کشاورز زحمت‌کش افزود: مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند بلکه برخورد و مقابله بهترین نتیجه را می‌دهد و مطمئن هستیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
اسفندیاری از اهالی روستای برگه با تأکید بر اینکه این کار تنها یک سیلی بود و انتقام نبود، خاطرنشان کرد: انتقام ما نابودی اسرائیل و خروج کامل آمریکا از منطقه است و امروز خیلی خوشحال شدم و غرور ملی ما افزایش پیدا کرد و خانواده‌ها خیلی خوشحال شدند.
 
یکی دیگر از اهالی میاندورود گفت: بعد از این سیلی محکم سپاه به آمریکا، به حدی خوشحال شدیم که تا صبح نخوابیدیم، آمریکا باید نیروها و پایگاه‌های خود جمع کرده و از منطقه برود.
 
وی یادآور شد: نیاز بود که این جواب به ترامپ و کسانی که در این کار نقش داشتند داده شود چون توان ما بیشتر از آن چیزی است که ترامپ تصور می‌کند، ما باید از خود، از عزت و فرهنگ خود دفاع کنیم و به دنیا ثابت کنیم که ضعیف نیستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴