تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۰۱۲
مردم ولایتمدار مازندران با تجمع در شهرهای مختلف استان از اقدام غرورآفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هیمنه شکنی آمریکا حضور و عزت و افتخار به‌دست‌آمده را سپاس و شاکر شدند.
۰
plusresetminus
تجمع مردم مازندران در سپاس از هیمنه‌شکنی آمریکا توسط سپاه پاسداران+ تصاویر
به گزارش بلاغ، امروز مردم ولایتمدار مرکز مازندران با تجمع در میدان امام(ره) ساری از اقدام غرورآفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هیمنه شکنی آمریکا حضور و عزت و افتخار به‌دست‌آمده را سپاس و شاکر شدند.

تجمع‌کنندگان مازندرانی هیمنه شکنی آمریکا با سرپنجه فرزندان ملت را به‌عنوان نخستین ضرب و شتم ایران دانستند.



ولایتمداران مازندرانی ، عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی را در برابر آمریکا افتخاری برای ملت سرافراز ایران دانستند و با شعارهای انتقام، انتقام/ ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند مگر امت بمیرد علی تنها بماند/ سپاه انقلابی تشکر و مرگ بر آمریکا شکر گذار اقدام عزتمند شدند.

مردم شهرهای استان ضمن اعلام آمادگی برای حضور مردمی در دفاع از کیان کشور خواهان انتقام مجدد و هیمنه شکنی آمریکا در منطقه شدند.



یک دانشجوی بسیجی در این تجمع گفت: خطاب به ترامپ می‌گویم: بنده حتی صفت آقا را هم لیاقت تو نمی‌دانم؛ ترامپ! یک قاسم از ما گرفتی اما بدان هفتاد میلیون قاسم آماده جهاد هستند و در این معامله اشتباه کردی و شکست خوردی.

مهدی حسینی تصریح کرد: پاسخ سخت، مشخص و ضربه‌ای مهلک به منافع آمریکا در ساعات اولیه امروز نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و آغازی بر انتقام سخت برای شهادت حاج قاسم سلیمانی بود.



دیگر شهروند ساروی اظهار کرد: شهید سپهبد سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود بلکه ایشان متعلق به جهان اسلام بود.

جواد محمدی با بیان اینکه شهید سپهبد سلیمانی مانع بزرگی در برابر استکبار و اسرائیل بود، اضافه کرد: این شهید بزرگوار جبهه مقاومت را گسترش داد و نقشه شوم آمریکا و دشمنان اسلام را به باد فنا داد.



پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های تروریست‌های آمریکایی در استان عین الاسد و اربیل در عراق موجی از خوشحالی مردم شهیدپرور شهرستان جویبار را به همراه داشت.

یکی از شهروندان جویباری در گفت‌وگو با ما گفت: صبح پس از نماز که این خبر را شنیدم بسیار خوشحال شدم ولی انتظار ما بیش از این است.

وی تأکید کرد: ما به دنبال انتقام سخت تری هستیم ولی کمی آرام شدیم.

دانیال نوبخت یکی از جوانان جویباری که در مسیر حرکت به سمت مدرسه بود به خبرنگار ما گفت: وقتی چنان صلابت و اقتداری از نیروهای نظامی کشورم میبینم احساس افتخار میکنم.

وی با بیان اینکه به زودی خروج آمریکایی ها از منطقه را شاهد باشیم اظهار کرد: همه ما هزاران قاسم سلیمانی هستیم و تا تحقق وعده حاج قاسم از پای نخواهیم نشست.

علیرضا متولی یکی از نوجوانان جویباری  در این باره گفت: سعی میکنم و هدفم را به سوی تحقق قول های سردار سلیمانی و رهبر عزیزم قرار می دهم.

وی تأکید کرد: من و همکلاسی هایم همه قاسم های رهبر هستیم و همچون حسین فهمیده آماده اذن رهبری هستیم تا حکم جهاد دهد.

یوسف رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه آمریکا باید بداند که سرنوشت سختی در انتظارش است گفت: شهادت سردار سلیمانی، آمریکا باید بساط خود را از منطقه جمع کند.

وی تصریح کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران در زمان و مکان درستی انجام شد و این انتظار را داریم تا محو آمریکاو اسرائیل از منطقه این راه ادامه یابد.

زهرا گلستانی یکی از بانوان جویباری در این باره گفت: از رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم روی زنان ایرانی نیز برای انتقام سخت از شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی حساب کند.

وی با بیان اینکه همه ما قاسم هایی می شویم که همانند سجیل، زلزال، فجر و شهاب بر سر آمریکا و متحدانش فرود می آییم ولی قدمی از راه شهید سلیمانی عقب نمینشینیم.

به گزارش بلاغ، البته که این پاسخ ابتدای ماجرا است و خروج آمریکا از منطقه و نابودی کامل اسرائیل هدف و انتقام اصلی است که با ادامه مسیر مقاومت بزودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴