تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۲۸۹
جاده کیاکلا به بهنمیر که به دلیل بارش شدید باران و ابگرفتگی از صبح امروز بسته شده بود دقایقی قبل بازگشایی شد.
۰
plusresetminus
جاده کیاکلا به بهنمیر بازگشایی شد/آبگرفتگی در سیمرغ و بابلسر
به گزارش بلاغ، جاده کیاکلا به بهنمیر که به دلیل بارش شدید باران و ابگرفتگی از صبح امروز بسته شده بود دقایقی پیش بازگشایی شد.

میزان ابگرفتگی هم اکنون در جاده کیاکلا به بهنمیر از 40 سانتی متر به 10 سانتی متر رسیده است.

محور چالوس به کرج هم از ساعت ۵ بعد از ظهر فردا جمعه تا ۲ بامداد شنبه یکطرفه خواهد شد.

شهروندان با توجه به پیش بینی هواشناسی از سفر‌های غیر ضروری در فصل سرما پرهیز کنند و در صورت سفر ، حتماً تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ ، مقداری غذا و لباس گرم به همراه داشته باشند.

بارندگی شدید شب گذشته در مازندران موجب آبگرفتگی بعضی از شهرستان‌های استان شد.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: به علت بارندگی شدید دیشب در مازندران ، برخی مناطق استان از جمله شهرستان‌های سیمرغ و بابلسر دچار آبگرفتگی شد.

علی اصغر احمدی افزود: پیرو اخطاریه اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران استانداری مازندران ، از عصر دیروز چهارشنبه ۲۹ آبان شاهد بارندگی شدید باران در نقاط پایین دست و برف در مناطق بالادست و کوهستانی استان بوده و با توجه به پیش بینی‌های انجام شده قبلی و آمادگی‌های لازم، نیرو‌های امدادی و اجرایی ، ادوات و نیز تجهیزات برای خدمات رسانی در نقاط کوهستانی سوادکوه،  کیاسر ، کندوان و هراز و شهرستان‌ها به ویژه سیمرغ و بابلسر مستقر شدند.
 
مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: روستا‌های برج خیل، ملاکلا، رکنی کلا، دینه سر شهرستان سیمرغ و شهر کیاکلا به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل (کیاکلا ۳۳۹ مترمکعب در ثانیه) دچار آبگرفتگی تعداد محدودی حیاط منازل و معابر شده بود که با تلاش نیرو‌های امدادی برای جلوگیری از انسداد دهانه پل و ورود آب به این مناطق، ضایعات ناشی از ریشه درختان و نی‌ها در رودخانه تخلیه شد.

احمدی گفت: در شهرستان بابلسر هم با آمادگی قبلی و با توجه به حجم بالای آب در روستا‌های پارومحله، سنگلای، گالش محله و شهر بهنمیر و نفوذ به بخشی از زمین‌های کشاورزی و معابر سطح روستا‌ها و نیز تعدادی حیاط منازل، خسارت زیادی به وجود نیامد.

وی با اشاره به اعزام کارشناسان بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی استان برای برآورد خسارت در حوزه مسکن و زمین‌های کشاورزی گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران امروز پنجشنبه ۳۰ آبان از شدت بارش‌ها کاسته شده و روز‌های جمعه و شنبه (یکم و دوم آذر) شاهد بارش باران به ویژه غرب استان (شدت بیشتر) خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴