تاریخ انتشارجمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۰۴۹۴۵
مدیرکل بهزیستی مازندران از شناسایی ۳۳ منطقه آسیب در استان خبر داد و گفت: در ۲۶ منطقه حاشیه مهدکودک افتتاح شده است و ۱۴ پایگاه خدمات اجتماعی وجود دارد که در آمل نیز ۲ منطقه راه اندازی شده است.
۰
plusresetminus
افتتاح مهدکودک در 26 منطقه آسیب مازندران/قدردانی از خدمات سپاه در مناطق آسیب‌پذیر
به گزارش بلاغ، جمال باقری نسامی در حاشیه افتتاح مهدکودک و ایستگاه سلامت در منطقه آسیب دیده رضوان ۳۸ آمل گفت: به مناطق آسیب و حاشیه باید نگاه ویژه ای شود همانطور که رهبر انقلاب به مستضعفین نگاه ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه کودکان در این منطقه باید پرورش پیدا کنند، عنوان کرد: یک کودک در منطقه حاشیه می‌تواند آسیب گذار باشد و  یا نخبه و اثر گذار که با مداخله دستگاه‌ها می تواند امکان پذیر شود.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران تصریح کرد:  باید به مناطق آسیب پذیر شهرها توجه شود و راه حلی در نظر گرفت؛ چرا که این مناطق حکم آبسه را خواهد داشت و معضلات آن بعد از مدتی در جامعه پخش خواهد شد.

وی از شناسایی ۳۳ منطقه آسیب در استان خبر داد و افزود: در ۲۶ منطقه حاشیه مهدکودک افتتاح شده است و ۱۴ پایگاه خدمات اجتماعی وجود دارد که در آمل نیز دو منطقه راه اندازی شده است.

باقری از تلاش های سپاه در منطقه حاشیه نشین تشکر کرد و ادامه داد: همیشه سپاه در مبارزه با جنگ نرم فعالیت و همراهی داشته و همچنین از فعالیت دستگاههای که موثر بودند باید تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است مدیر کل بهزیستی مازندران از مرکز شیرخوارگاه امام سجاد( ع) و مرکز توانبخشی فجر آمل بازدید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴