تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۰۴۸۱۵
رئیس جمهور آمریکا روز شنبه طی چند پیام توئیتری به شدت از میت رامنی به دلیل پرداختن به رسوایی اوکراین گیت انتقاد کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه طی چند پیام در صفحه شخصی خود در توئیتر به شدت از «میت رامنی» سناتور جمهوری‌خواه ایالت یوتا به دلیل پرداختن به رسوایی اوکراین گیت انتقاد کرد.
ترامپ در یکی از پیام‌های توئیتری خود نوشت:« لطفا یکی میت‌رامنی را بیدار کند و به وی بگوید که گفت‌وگوی من با رئیس جمهور اوکراین بسیار مناسب بود.»
رئیس جمهور آمریکا ادامه داد که درخواست وی از چین برای تحقیق درباره «جو بایدن» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا مربوط به فساد و نه سیاست بوده است.
وی در یک پیام توئیتری دیگر نوشت:«اگر میت در برابر اوباما سخت کار می‌کرد وی می‌توانست برنده شود. (اما) متاسفانه وی خفه شد.»
ترامپ به رقابت‌های ریاست جمهوری سال 2012 اشاره داشت که طی آن میت رامنی در برابر اوباما شکست خورد.
رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری دیگر نیز به شدت از این سناتور جمهوری‌خواه انتقاد کرد و نوشت: «میت رامنی هرگز نمی‌داند چگونه برنده شود. وی از همان ابتدا نیز با من جنگ داشت به جز زمانی که از من درخواست کرد که وی را برای انتخابات سنا مورد تایید قرار دهم و من این تایید را به وی دادم و همچنین زمانی که از من خواست تا وزیر امور خارجه شود و من این را به وی ندادم به جنگ با من ادامه داده است. وی برای جمهوری‌خواهان بسیار بد است.»
سخنگوی رامنی روز شنبه به درخواست‌ها برای جواب دادن به این اظهارات رئیس جمهوری آمریکا پاسخی نداد.
رامنی که همواره یکی از منتقدین سیاست‌ها و اقدامات ترامپ بوده، این هفته انتقادهای تندی را از رئیس جمهور آمریکا به دلیل درخواست از چین و اوکراین برای انجام تحقیقات از بایدن کرده است.  رامنی این اقدامات ترامپ را «غلط و ترسناک» توصیف کرده بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲