کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور ورزشکاران زنجانی در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان

7 مهر 1398 ساعت 12:20

نائب رئیس بانوان هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان از حضور ورزشکاران زنجانی در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان خبر داد.



به گزارش بلاغ،پریوش قادرنیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال اعزام شدند.
نائب رئیس بانوان هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از تاریخ هشتم تا دوازدهم مهر‌ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: این اردو در تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این اردو تعداد ۱۷ ورزشکار حضور دارند، ادامه داد: این ورزشکاران از هفت استان خراسان رضوی، زنجان، فارس، اردبیل، اصفهان، یزد و کرمان حضور دارند.
قادرنیا با بیان اینکه سحر حیدری،جده تاره، لیلا عباسی و رقیه امیری با عنوان بازیکن به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان دعوت شدند، خاطر نشان کرد: آزاده همایونپور نیز به عنوان مربی برای حضور در سومین مرحله اردوی آمادگی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان حضور می‌یابند.
نائب رئیس بانوان هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان بیان کرد: ورزشکاران زنجانی همواره در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان حضور دارند.
 


کد مطلب: 404384

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/404384/حضور-ورزشکاران-زنجانی-اردوی-تیم-ملی-بسکتبال-ویلچر-بانوان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com