تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۴۳۸۴
نائب رئیس بانوان هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان از حضور ورزشکاران زنجانی در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،پریوش قادرنیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال اعزام شدند.
نائب رئیس بانوان هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از تاریخ هشتم تا دوازدهم مهر‌ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: این اردو در تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این اردو تعداد ۱۷ ورزشکار حضور دارند، ادامه داد: این ورزشکاران از هفت استان خراسان رضوی، زنجان، فارس، اردبیل، اصفهان، یزد و کرمان حضور دارند.
قادرنیا با بیان اینکه سحر حیدری،جده تاره، لیلا عباسی و رقیه امیری با عنوان بازیکن به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان دعوت شدند، خاطر نشان کرد: آزاده همایونپور نیز به عنوان مربی برای حضور در سومین مرحله اردوی آمادگی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان حضور می‌یابند.
نائب رئیس بانوان هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان بیان کرد: ورزشکاران زنجانی همواره در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان حضور دارند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴