تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۳۹۴
رئیس پلیس راه مازندران گفت: در مسیرهای کوهستانی استان محدودیت‌هایی برای تسهیل در تردد خودروها اجرا می‌شود که توصیه پلیس این است تردد را با این محدودیت‌ها هماهنگ کنند و در این صورت سفر راحت‌تری خواهند داشت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،علیرضا قدمی امروز درباره توصیه‌های پلیس باتوجه به روزهای تعطیلات تابستانی در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی هفته گذشته شاهد ترافیکی سنگین در محورهای مازندران بودیم ولی امروز ترددها به‌صورت پرحجم است.
وی با بیان اینکه معمولا روزهای پایانی تابستان شاهد افزایش ترافیک در محورهای مازندران هستیم، افزود:  در این زمان توصیه بر  مدیریت در زمان برگشت است که نباید به روزهای پایانی موکول شود.
رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: در مسیرهای کوهستانی استان محدودیت‌هایی برای تسهیل در تردد خودروها اجرا می‌شود که توصیه پلیس این است تردد را با این محدودیت‌ها هماهنگ کنند و در این صورت سفر راحت‌تری خواهند داشت.
قدمی درباره سفرهای تابستانی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: تردد در تابستان امسال نسبت به سال قبل افزایش یافت ولی خوشبختانه تعداد فوتی‌های حاصل از تصادفات جاده‌ای در این مدت کاهش داشت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲