تاریخ انتشارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۱۴
مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار راه‌آهن با اعلام آمادگی راه‌آهن برای دور دوم سفرهای نوروزی از تداوم تخفیف حداکثر۳۰ درصدی بهای بلیت برخی شرکت‌های ریلی از روز ۱۶ فروردین خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از ایسنا، مرتضی جعفری، مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار راه‌آهن با اشاره به حجم مسافر جابه‌جا شده در دور اول سفرهای نوروزی گفت: در دور اول در مجموع یک میلیون و ۲۰۷ هزار مسافر جابه‌جا شده است.
او با بیان اقدامات صورت گرفته از ابتدای سفرهای نوروزی افزود: ظرفیت ایجاد شده در این ایام یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر صندلی بوده که حجم قابل توجهی از آن در دور اول مورد استفاده قرار گرفته است.
مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار راه‌آهن از اعلام آمادگی شرکت‌های ریلی به منظور تخفیف در بهای بلیت حداکثر تا ۳۰ درصد خبر داد و گفت: در حال حاضر چند شرکت از جمله شرکت ریل ترابر سبا و شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد در این مورد آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و این روند پس از ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت.
وی هم‌چنین درباره سامانه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به شکایات (۵۱۴۹) تصریح کرد: از ابتدای دور اول سفرهای نوروزی به طور متوسط روزانه تعداد ۸۰۰ پیامک به این سامانه ارسال شده که شکایات مربوط به خدمات به صورت آنی و سایر موارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴