کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعیین تکلیف 70 درصد از معوقات بانکی البرز بر عهده شعب تهران است

1 خرداد 1398 ساعت 18:05

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز همراهی بانک ها را رکن اساسی حرکت چرخه تولید دانست و گفت: تعیین تکلیف معوقات بانکی 70 درصد شرکت ها مربوط به شعب بانک ها در تهران است.


به گزارش بلاغ، پرویز زرگر، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن شهدای دولت برگزار شد، همراهی بانک ها را رکن اساسی در به حرکت درآوردن چرخه تولید دانست و گفت: تعیین تکلیف معوقات بانکی 70 درصد شرکت ها مربوط به شعب بانک ها در تهران است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ادامه داد: لازم است تدابیری اندیشیده شود تا بر اساس تفویض اختیاری که به استان داده شده بتوان در راستای تسریع و حل مشکلات واحدهای تولیدی گام های مؤثری برداشت.

به گفته زرگر، استاندار البرز بر ادامه فعالیت واحدهای تولیدی مواجه شده با مشکل تأکید داشته و توجه ویژه ای به احیای آن ها دارد و مصوبات کارگروه تهسیل و رفع موانع تولید را به صورت مستمر رصد و پیگیری می کند.

وی بیان کرد: حضور مسؤولین فرا استانی در کارگروه استان نشان دهنده همدلی و همراهی جهت رفع موانع و مشکلات بانکی واحدهای تولیدی است و نظام بانکی را در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید ترغیب می کند.


کد مطلب: 388099

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388099/تعیین-تکلیف-70-درصد-معوقات-بانکی-البرز-عهده-شعب-تهران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com