تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۳۸۸۰۹۹
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز همراهی بانک ها را رکن اساسی حرکت چرخه تولید دانست و گفت: تعیین تکلیف معوقات بانکی 70 درصد شرکت ها مربوط به شعب بانک ها در تهران است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، پرویز زرگر، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن شهدای دولت برگزار شد، همراهی بانک ها را رکن اساسی در به حرکت درآوردن چرخه تولید دانست و گفت: تعیین تکلیف معوقات بانکی 70 درصد شرکت ها مربوط به شعب بانک ها در تهران است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ادامه داد: لازم است تدابیری اندیشیده شود تا بر اساس تفویض اختیاری که به استان داده شده بتوان در راستای تسریع و حل مشکلات واحدهای تولیدی گام های مؤثری برداشت.

به گفته زرگر، استاندار البرز بر ادامه فعالیت واحدهای تولیدی مواجه شده با مشکل تأکید داشته و توجه ویژه ای به احیای آن ها دارد و مصوبات کارگروه تهسیل و رفع موانع تولید را به صورت مستمر رصد و پیگیری می کند.

وی بیان کرد: حضور مسؤولین فرا استانی در کارگروه استان نشان دهنده همدلی و همراهی جهت رفع موانع و مشکلات بانکی واحدهای تولیدی است و نظام بانکی را در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید ترغیب می کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴