تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۳۸۴۳۰۷
وزیر بازرگانی کشور عراق گفت: ما به دنبال آن هستیم تا دروازه‌های گسترده‌ای را به روی ایران بگشاییم و روابط ایران و عراق به نفع دو ملت افزایش یابد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمد هاشم عبدالمجید وزیر بازرگانی کشور عراق در همایش امروز تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و عراق با تاکید بر توسعه روابط دو کشور و ارتقاء آن به سطح مورد انتظار دو ملت ایران و عراق، اظهار کرد: مدت‌ زمانی است که ما به دنبال برنامه‌ریزی هستیم تا روابط دوجانبه میان ایران و عراق را توسعه دهیم و هدف ما از این توسعه همکاری در زمینه‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی است

وی با بیان این که در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شده است، گفت: همه ما از اهمیت توسعه روابط دو کشور ایران و عراق اطلاع داریم و ما تمایل داریم روابط میان دو کشور ارتقاء یابد و باید به بخش خصوصی فرصت دهیم تا در پروژه‌های مشترک حضور داشته و تجارب خود را به یکدیگر منتقل کنند.

عبدالمجید ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم تا دروازه‌های گسترده‌ای را به روی ایران بگشاییم و روابط ایران و عراق به نفع دو ملت افزایش یابد.

وزیر بازرگانی کشور عراق در پایان با اشاره به پیروزی عراق بر تروریسم خاطر نشان کرد: پس از پیروزی ملت عراق به تروریست‌ها و بازگشت صلح به سراسر کشور عراق، فرصت‌های تجاری خوبی در استان‌های عراق فراهم شده است و از همین رو از بخش خصوصی فعال در ایران می‌خواهیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱