کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره ارشاد سوادکوه مطرح کرد

استفاده از زبان فرهنگ بهترین ابزار برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

12 بهمن 1397 ساعت 17:15

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گفت:بهترین ابزار موجود برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده از زبان فرهنگ و ظرفیت‌های فرهنگی موجود است که باید در دستور کار قرار گیرد.


به گزارش بلاغ،سید‌یوسف موسوی‌شیخ در جلسه خبرنگاران عضو بسیج رسانه شهرستان سوادکوه ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل جذابیت در شعار‌ها، اهداف، روش‌ها و محتوا پدیده‌ای اثر‌گذار در جهان است.

وی افزود: علاقمندان و شیفتگان انقلاب اسلامی و حتی دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند که پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و سقوط رژیم پهلوی نقطه عطف مهمی در تاریخ تحولات جهان بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه از دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرهنگ مبدا سعادت و شقاوت یک ملت بیان شد، خاطرنشان کرد: خروج از فرهنگ بد‌آموز غربی و جایگزینی فرهنگ اصیل و آموزنده اسلامی و ایرانی و وقوع انقلاب فرهنگی در همه زمینه‌ها توسط امام راحل یک اصل خدشه‌ناپذیر معرفی شد.

موسوی‌شیخ ابزار فرهنگ و هنر را بهترین روش برای شکل‌دهی به افکار عمومی و تأثیر‌گذاری بر مخاطبان دانست و افزود: بهترین ابزار موجود برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده از زبان فرهنگ و ظرفیت‌های فرهنگی موجود است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا ابعاد مختلف انقلاب اسلامی دیده نشود، تصریح کرد: هر چند کاستی‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید برای کاهش آن تلاش شود ولی مردم ما از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی خود دست نمی‌کشند.

رئیس کمیته فرهنگی، تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سوادکوه در پایان با اشاره به برخی برنامه‌های این دهه اظهار کرد: فعالیت رسانه‌های مکتوب، مجازی و اجتماعی شهرستان سوادکوه مناسب است و برگزاری محفل انس با قرآن، نمایشگاه‌های بومی و سنتی، اکران سه فیلم، همایش دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی، شبی با شعر و خاطره با عنوان«یاس کبود»، معرفی 40 کتاب و گردهمایی ویژه فرهنگی و ورزشی بخشی از فعالیت‌های کمیته فرهنگی در طول دهه فجر است.


کد مطلب: 377681

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/377681/استفاده-زبان-فرهنگ-بهترین-ابزار-بزرگداشت-چهلمین-سالگرد-پیروزی-انقلاب

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com