تاریخ انتشارجمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۳۷۷۶۸۱
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گفت:بهترین ابزار موجود برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده از زبان فرهنگ و ظرفیت‌های فرهنگی موجود است که باید در دستور کار قرار گیرد.
۰
plusresetminus
استفاده از زبان فرهنگ بهترین ابزار برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب
به گزارش بلاغ،سید‌یوسف موسوی‌شیخ در جلسه خبرنگاران عضو بسیج رسانه شهرستان سوادکوه ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل جذابیت در شعار‌ها، اهداف، روش‌ها و محتوا پدیده‌ای اثر‌گذار در جهان است.

وی افزود: علاقمندان و شیفتگان انقلاب اسلامی و حتی دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند که پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و سقوط رژیم پهلوی نقطه عطف مهمی در تاریخ تحولات جهان بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه از دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرهنگ مبدا سعادت و شقاوت یک ملت بیان شد، خاطرنشان کرد: خروج از فرهنگ بد‌آموز غربی و جایگزینی فرهنگ اصیل و آموزنده اسلامی و ایرانی و وقوع انقلاب فرهنگی در همه زمینه‌ها توسط امام راحل یک اصل خدشه‌ناپذیر معرفی شد.

موسوی‌شیخ ابزار فرهنگ و هنر را بهترین روش برای شکل‌دهی به افکار عمومی و تأثیر‌گذاری بر مخاطبان دانست و افزود: بهترین ابزار موجود برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده از زبان فرهنگ و ظرفیت‌های فرهنگی موجود است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا ابعاد مختلف انقلاب اسلامی دیده نشود، تصریح کرد: هر چند کاستی‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید برای کاهش آن تلاش شود ولی مردم ما از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی خود دست نمی‌کشند.

رئیس کمیته فرهنگی، تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان سوادکوه در پایان با اشاره به برخی برنامه‌های این دهه اظهار کرد: فعالیت رسانه‌های مکتوب، مجازی و اجتماعی شهرستان سوادکوه مناسب است و برگزاری محفل انس با قرآن، نمایشگاه‌های بومی و سنتی، اکران سه فیلم، همایش دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی، شبی با شعر و خاطره با عنوان«یاس کبود»، معرفی 40 کتاب و گردهمایی ویژه فرهنگی و ورزشی بخشی از فعالیت‌های کمیته فرهنگی در طول دهه فجر است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰