کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه مطرح کرد

امروز بدون حضور ایران در منطقه نمی‌توان تصمیم گرفت

13 بهمن 1396 ساعت 14:11

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به قدرت منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران اشاره‌ کرد و گفت: امروز بدون حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمی‌توان تصمیم گرفت که این قدرت جهانی با انقلاب اسلامی ایران به دست‌ آمد.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر در همایش فعالان دینی و قرآنی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و آغاز دهه‌ فجر اشاره کرد و افزود: نوع رفتار با همسر در خانه و تربیت فرزندان را باید از حضرت زهرا(س) بیاموزیم.

وی افزود: سطح خوبی‌ها در جامعه کاهش‌ پیدا‌ کرد و برای بیان رفتار و شخصیت مناسب به اخذ درجه تحصیلی و یا عدم ‌‎‌بزهکاری مطرح می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تصریح کرد: سطح توقعات از رفتار و شخصیت مناسب باید در جامعه با توجه به الگو‌های دینی و مذهبی ارتقا‌ یابد.

این مسئول گفت‌وگوی‌مهربانانه زن و شوهر را به عنوان غذای‌ روح و از نیاز‌های اساسی جامعه توصیف  وتاکید کرد: نباید نگاه «همه‌ یا هیچ» در جامعه، خانواده و رفتار فردی اولویت‌ باشد و در آموزش برای خانواده‌ها به این نکات توجه‌ شود.

ذاکری‌خطیر با اشاره به عوامل پیروزی، راز‌ماندگاری و بررسی آسیب‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: لطف‌الهی، همه‌جانبه‌گری مکتب، نقش مؤثر ولایت‌فقیه، حضور مردم در صحنه و نقش مراجع دینی از عوامل پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

وی به قدرت منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران اشاره‌ کرد و ادامه داد: امروز بدون حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمی‌توان تصمیم گرفت که این قدرت جهانی با انقلاب اسلامی ایران به دست‌ آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، علمی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارای کارنامه درخشانی است.


کد مطلب: 345731

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/345731/امروز-بدون-حضور-ایران-منطقه-نمی-توان-تصمیم-گرفت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com