رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه مطرح کرد

امروز بدون حضور ایران در منطقه نمی‌توان تصمیم گرفت

تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۴۵۷۳۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به قدرت منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران اشاره‌ کرد و گفت: امروز بدون حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمی‌توان تصمیم گرفت که این قدرت جهانی با انقلاب اسلامی ایران به دست‌ آمد.
۰
plusresetminus
امروز بدون حضور ایران در منطقه نمی‌توان تصمیم گرفت
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر در همایش فعالان دینی و قرآنی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و آغاز دهه‌ فجر اشاره کرد و افزود: نوع رفتار با همسر در خانه و تربیت فرزندان را باید از حضرت زهرا(س) بیاموزیم.

وی افزود: سطح خوبی‌ها در جامعه کاهش‌ پیدا‌ کرد و برای بیان رفتار و شخصیت مناسب به اخذ درجه تحصیلی و یا عدم ‌‎‌بزهکاری مطرح می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تصریح کرد: سطح توقعات از رفتار و شخصیت مناسب باید در جامعه با توجه به الگو‌های دینی و مذهبی ارتقا‌ یابد.

این مسئول گفت‌وگوی‌مهربانانه زن و شوهر را به عنوان غذای‌ روح و از نیاز‌های اساسی جامعه توصیف  وتاکید کرد: نباید نگاه «همه‌ یا هیچ» در جامعه، خانواده و رفتار فردی اولویت‌ باشد و در آموزش برای خانواده‌ها به این نکات توجه‌ شود.

ذاکری‌خطیر با اشاره به عوامل پیروزی، راز‌ماندگاری و بررسی آسیب‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: لطف‌الهی، همه‌جانبه‌گری مکتب، نقش مؤثر ولایت‌فقیه، حضور مردم در صحنه و نقش مراجع دینی از عوامل پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

وی به قدرت منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران اشاره‌ کرد و ادامه داد: امروز بدون حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمی‌توان تصمیم گرفت که این قدرت جهانی با انقلاب اسلامی ایران به دست‌ آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، علمی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارای کارنامه درخشانی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰