کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه زیراب:

ریشه‌های انقلاب به ایمان ملت ایران برمی‌گردد

6 بهمن 1396 ساعت 16:33

امام‌ جمعه زیراب گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب منحصر به فرد است و با آموزه‌های دینی و انقلابی و با ایمان ملت ایران به وقوع پیوسته است.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌‍‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته شهر زیراب به روز‌ جزا اشاره و اظهار کرد: حسابرسی در قیامت از موضوع‌هایی است که باید درباره آن توجه، تفکر و تعمق داشته باشیم و در جوشن‌ کبیر درباره حسابرسی سریع و عظمت و ابهت در حسابرسی اشاره‌ شده است.

وی با بیان اینکه رفتار‌ها و زندگی ما در دنیا دارای حساب و کتاب است، افزود: محاسبه اعمال، کردار و رفتار ما در قیامت انجام می‌شود و دقت و نظم در این عالم وجود دارد و وقتی غذای مسموم وارد بدن ما شود، اثر آن بر بدن معلوم می‌شود و اعمال ما هم بی‌حساب و کتاب نیست.

امام‌ جمعه زیراب به موضوع کمبود‌ آب اشاره کرد و ادامه داد: باید در مصرف آب صرفه‌جویی و از اسراف دوری‌ کنیم و همه دستگاه‌ها، موضوع آب را در اولویت خود قرار‌ دهند و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند تا موضوع آب مانند ریز‌گرد‌ها به بحران تبدیل نشود.

این مسؤول با اشاره به اهمیت شهدا، گفت: شهدا برای کشور افتخار هستند و ذکر‌ نام، تکرار نام‌ و ادامه راه آنها افتخار است.

رضایی به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب منحصر به فرد است و با آموزه‌های دینی و انقلابی و با ایمان ملت ایران به وقوع پیوسته است.

وی در پایان با اشاره به حضور آیت‌الله نظری در محضر امام‌ راحل، گفت: آیت‌الله نظری 12 بهمن در پرواز انقلاب حضور داشت و 11 روز هم در محضر حضرت امام در پاریس بودند که افتخار مردم مازندران و سوادکوه است و نامه افتخارآمیز آیت‌الله نظری به امام راحل درباره مردم سوادکوه هم وجود‌ دارد.


کد مطلب: 343960

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/343960/ریشه-های-انقلاب-ایمان-ملت-ایران-برمی-گردد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com