تاریخ انتشارجمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۳۴۳۹۶۰
امام‌ جمعه زیراب گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب منحصر به فرد است و با آموزه‌های دینی و انقلابی و با ایمان ملت ایران به وقوع پیوسته است.
۰
plusresetminus
ریشه‌های انقلاب به ایمان ملت ایران برمی‌گردد
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌‍‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته شهر زیراب به روز‌ جزا اشاره و اظهار کرد: حسابرسی در قیامت از موضوع‌هایی است که باید درباره آن توجه، تفکر و تعمق داشته باشیم و در جوشن‌ کبیر درباره حسابرسی سریع و عظمت و ابهت در حسابرسی اشاره‌ شده است.

وی با بیان اینکه رفتار‌ها و زندگی ما در دنیا دارای حساب و کتاب است، افزود: محاسبه اعمال، کردار و رفتار ما در قیامت انجام می‌شود و دقت و نظم در این عالم وجود دارد و وقتی غذای مسموم وارد بدن ما شود، اثر آن بر بدن معلوم می‌شود و اعمال ما هم بی‌حساب و کتاب نیست.

امام‌ جمعه زیراب به موضوع کمبود‌ آب اشاره کرد و ادامه داد: باید در مصرف آب صرفه‌جویی و از اسراف دوری‌ کنیم و همه دستگاه‌ها، موضوع آب را در اولویت خود قرار‌ دهند و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند تا موضوع آب مانند ریز‌گرد‌ها به بحران تبدیل نشود.

این مسؤول با اشاره به اهمیت شهدا، گفت: شهدا برای کشور افتخار هستند و ذکر‌ نام، تکرار نام‌ و ادامه راه آنها افتخار است.

رضایی به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب منحصر به فرد است و با آموزه‌های دینی و انقلابی و با ایمان ملت ایران به وقوع پیوسته است.

وی در پایان با اشاره به حضور آیت‌الله نظری در محضر امام‌ راحل، گفت: آیت‌الله نظری 12 بهمن در پرواز انقلاب حضور داشت و 11 روز هم در محضر حضرت امام در پاریس بودند که افتخار مردم مازندران و سوادکوه است و نامه افتخارآمیز آیت‌الله نظری به امام راحل درباره مردم سوادکوه هم وجود‌ دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴