تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۵
کد مطلب : ۳۳۷۳۹
اگر از نق‌زدن‌های مداوم کودک خود و یا سایر اعضای خانواده برای مسواک زدن خسته شده‌اید، یک کارخانه فرانسوی مسواک هوشمندی را طراحی کرده‌ که به کمک آن می‌توان عادت‌های مسواک زدن را اصلاح کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از ایسنا، این کارخانه فرانسوی مدعی است نخستین مسواک الکترونیک جهان را طراحی کرده که قابلیت همگام‌سازی اطلاعات خود با تلفن‌های هوشمند را از طریق اتصالات بی‌سیم داراست.
این مسواک اعلام می‌کند که آیا شما یا فرزندتان مرتب و به اندازه کافی دندان‌ها را مسواک زده‌اید یا خیر؟ این مسواک همچنین قادر است برای ترغیب بیشتر یا احساس شرمندگی، اطلاعات شما را از عادت‌های مسواک‌زدنتان در اختیار دندانپزشکتان قرار دهد.
این مسواک الکترونیک بسته به مدل‌های مختلف آن از ۹۹ الی ۲۰۰ دلار قیمت دارد و از تابستان سال جاری میلادی (۲۰۱۴) برای ثبت سفارش آماده فروش خواهد بود.
این مسواک سه حسگر دارد که هر یک وظیفه ثبت اطلاعات مشخصی را دارند. یک حسگر طول مدت مسواک زدن را ثبت می‌کند، یکی دیگر تشخیص می‌دهد که آیا تمامی زوایای دهان را مسواک می‌زنید و حسگر سوم نیز تشخیص می‌دهد که آیا به صورت صحیح یعنی در جهت بالا و پایین مسواک می‌زنید یا به شیوه اشتباه یعنی به سمت چپ و راست دندان‌های خود را مسواک می‌کنید.
اطلاعات دریافتی از این حسگرها به صورت خودکار به تلفن همراه صاحب مسواک ارسال شده و اعلام می‌کند که آیا نحوه مسواک زدن کاربر صحیح و طول مدت آن کافی است یا خیر؟
این نرم‌افزار سپس اطلاعات دریافتی را طبقه‌بندی کرده و با استفاده از نمودارهای مخصوص به نحوه مسواک زدن شما امتیاز می‌دهد تا خودتان یا فرزندانتان را برای بهتر مسواک زدن ترغیب کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴