کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی مطرح کرد

وجود مشکلات زیرساختی در دهستان لفور

11 آذر 1396 ساعت 9:27

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی گفت: مشکلات زیرساختی در دهستان لفور وجود دارد و در سال‌های اخیر شاهد کارگاه سازندگی در منطقه لفور هستیم.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، سید‌علی ادیانی در یادواره 76 شهید دهستان لفور بخش مرکزی شهرستان سوادکوه‌شمالی ضمن گرامی‌داشت یاد‌و خاطره شهدا و خیر‌مقدم به استاندار مازندران، به ظرفیت‌های دینی و فرهنگی دهستان لفور اشاره و اظهار کرد: 76 شهید از 115 شهید سوادکوه‌شمالی مربوط به دهستان لفور است و دینداری و باور‌مندی آموزه‌های دینی و و مذهبی این منطقه گسترده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه لفور، خاستگاه مرجعیت در بیش از 2 قرن‌ قبل است، افزود: منطقه لفور خاستگاه مجتهد مسلم و صاحب فتوا، آیت‌الله قاسمی به‌عنوان یکی از شهدای 7 تیر و آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و چهره‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون است.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منطقه لفور در قبل از انقلاب اسلامی جاده مناسب، برق و آب آشامیدنی بهداشتی نداشت و برای این خدمات قدر‌دان انقلاب اسلامی است.

ادیانی افزود: مشکلات زیرساختی در دهستان لفور وجود دارد و در سال‌های اخیر شاهد کارگاه سازندگی در منطقه لفور هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع جاده دهستان لفور نیاز به مساعدت دارد و با اجرای طرح‌های مرتبط با راه‌های ارتباطی شاهد خروج لفور از بن‌بست شویم.


کد مطلب: 329645

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/329645/وجود-مشکلات-زیرساختی-دهستان-لفور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com