نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی مطرح کرد

وجود مشکلات زیرساختی در دهستان لفور

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۲۹۶۴۵
نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی گفت: مشکلات زیرساختی در دهستان لفور وجود دارد و در سال‌های اخیر شاهد کارگاه سازندگی در منطقه لفور هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، سید‌علی ادیانی در یادواره 76 شهید دهستان لفور بخش مرکزی شهرستان سوادکوه‌شمالی ضمن گرامی‌داشت یاد‌و خاطره شهدا و خیر‌مقدم به استاندار مازندران، به ظرفیت‌های دینی و فرهنگی دهستان لفور اشاره و اظهار کرد: 76 شهید از 115 شهید سوادکوه‌شمالی مربوط به دهستان لفور است و دینداری و باور‌مندی آموزه‌های دینی و و مذهبی این منطقه گسترده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه لفور، خاستگاه مرجعیت در بیش از 2 قرن‌ قبل است، افزود: منطقه لفور خاستگاه مجتهد مسلم و صاحب فتوا، آیت‌الله قاسمی به‌عنوان یکی از شهدای 7 تیر و آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و چهره‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون است.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منطقه لفور در قبل از انقلاب اسلامی جاده مناسب، برق و آب آشامیدنی بهداشتی نداشت و برای این خدمات قدر‌دان انقلاب اسلامی است.

ادیانی افزود: مشکلات زیرساختی در دهستان لفور وجود دارد و در سال‌های اخیر شاهد کارگاه سازندگی در منطقه لفور هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع جاده دهستان لفور نیاز به مساعدت دارد و با اجرای طرح‌های مرتبط با راه‌های ارتباطی شاهد خروج لفور از بن‌بست شویم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴