تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۳۲۷۰۰۵
فرماندار شهرستان قائم‌شهر، گفت: اگر تلاش نیروهای ایران و سردار سلیمانی نبود داعش به کشورمان ورود پبدا می‎کرد، که این پیروزی مهم از طریق بسیج همگانی بدست آمد.
۰
plusresetminus
اگر تلاش نیروهای ایران و سردار سلیمانی نبود داعش به کشورمان ورود پبدا می‎کرد
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، مهدی محمدی در جمع خبرنگاران و مدیران ادارات ضمن تسلیت به زلزله‌زدگان کرمانشاه و با توجه به اینکه هفته بسیج را در پیش رو داریم ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک به بسیجیان، اظهار کرد: جهت شکست و نابودی داعش در عراق و سوریه تبریک عرض میکنم، نیروهای ایران و سردار سلیمانی تلاش کردند که این پیروزی حاصل شد و اگر تلاش آنان نبود داعش به کشورمان ورود پبدا می‎کرد که این پیروزی مهم از طریق بسیج همگانی بدست آمد.

وی افزود: آمریکا به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و دشمنی آنان با ملت ایران ثابت شده است و سربازان مقاومت با درس گرفتن از ایران توانستند مقاومت و به این پیروزی برسند.

فرماندار شهرستان قائم‎شهر، بیان کرد: بسیاری اژ دشمنانمان از اینکه ایران دارای سلاح نظامی است ناخشنود هستند در حالی که خود مردم یمن را به بدترین شکل از بین می‌برند و حال یک موشک را یمن رها کرد که آن را به ایران متهم می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: ما از کشور خود با فرماندهی کل قوا دفاع می‌کنیم و دولت با توان خود در حال حل مشکلات خود است و دو قوای دیگر نیز در حال حل مشکلات دیگر کشور هستند اما واقعیت آنکه افرادی نخست وزیر کشوری را وادار کردند که استعفا کند و به وی اجازه دادند که به کشورش برگردد اما فرزندانش آنجا گروگان بمانند تا آنچه را که آنان دیکته کردند اجرا شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱