کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر خبر داد

تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی برای ادامه پروژه کمربندی فریدونکنار

16 آبان 1396 ساعت 10:29

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر از تخصیص اعتبار 70 میلیارد ریالی در سه مرحله برای ادامه پروژه کمربندی فریدونکنار خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در حاشیه نشست با شورای اسلامی شهر و شهردار جدید فریدونکنار و در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: در این نشست مشکلات اصلی شهر اعم از پیگیری جاده ساحلی سلامت، مشکلات ناوگان حمل و نقل شهری و روند ادامه پروژه کمربندی و مشکلات حاشیه‌ای آن مطرح شد.
 
وی افزود: بازگشایی خیابان ۲۴ متری غرب و شرق به سرخرود، پیگیری میدان ورودی کمربندی، زیباسازی فضای پارک لاله و اطراف پل میلاد و  حریم ساحل دریا، تامین ماسه، تامین قیر، تامین ماشین آلات سنگین و تامین روشنایی محدوده شهری نیز در همین راستا مورد بررسی قرار گرفت.
 
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم طراحی فضای شهری جدید در فریدونکنار همچنین خواستار راه‌اندازی پارک کودک و اجرای دیواره های حفاظتی رودخانه‌های این شهر ساحلی و توریستی شد.
 
نانواکناری از تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی در سه مرحله برای ادامه پروژه کمربندی فریدونکنار خبر داد و تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهردار جدید فریدونکنار باید با جدیت پیگیری‌های لازم با پیمانکار جدید در راستای ادامه فعالیت ساخت روگذر کمربندی را در دستور کار داشته باشند.
 
وی گفت: به منظور حل مشکلات شهری جلسه‌ای با حضور معاون استاندار و مدیران کل استان در فریدونکنار برگزار می‌کنیم و این موارد را  مورد بررسی جدی قرار می‌دهیم.


کد مطلب: 321689

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/321689/تخصیص-اعتبار-۷۰-میلیارد-ریالی-ادامه-پروژه-کمربندی-فریدونکنار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com