تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۳۲۱۶۸۹
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر از تخصیص اعتبار 70 میلیارد ریالی در سه مرحله برای ادامه پروژه کمربندی فریدونکنار خبر داد.
۰
plusresetminus
تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی برای ادامه پروژه کمربندی فریدونکنار
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری در حاشیه نشست با شورای اسلامی شهر و شهردار جدید فریدونکنار و در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: در این نشست مشکلات اصلی شهر اعم از پیگیری جاده ساحلی سلامت، مشکلات ناوگان حمل و نقل شهری و روند ادامه پروژه کمربندی و مشکلات حاشیه‌ای آن مطرح شد.
 
وی افزود: بازگشایی خیابان ۲۴ متری غرب و شرق به سرخرود، پیگیری میدان ورودی کمربندی، زیباسازی فضای پارک لاله و اطراف پل میلاد و  حریم ساحل دریا، تامین ماسه، تامین قیر، تامین ماشین آلات سنگین و تامین روشنایی محدوده شهری نیز در همین راستا مورد بررسی قرار گرفت.
 
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم طراحی فضای شهری جدید در فریدونکنار همچنین خواستار راه‌اندازی پارک کودک و اجرای دیواره های حفاظتی رودخانه‌های این شهر ساحلی و توریستی شد.
 
نانواکناری از تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی در سه مرحله برای ادامه پروژه کمربندی فریدونکنار خبر داد و تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهردار جدید فریدونکنار باید با جدیت پیگیری‌های لازم با پیمانکار جدید در راستای ادامه فعالیت ساخت روگذر کمربندی را در دستور کار داشته باشند.
 
وی گفت: به منظور حل مشکلات شهری جلسه‌ای با حضور معاون استاندار و مدیران کل استان در فریدونکنار برگزار می‌کنیم و این موارد را  مورد بررسی جدی قرار می‌دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴