تاریخ انتشارجمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۲۹۳۷۱۳
امام‌جمعه ساری با اشاره به انتخابات هفته گذشته، بیان کرد: ما قدردان حضور پرشور مردم همه درصحنه و ولایتمدار ایران هستیم که با حضور خود دشمنان را ناامید کردند.
۰
plusresetminus
مردم با حضور خود در انتخابات دشمن را ناامید کردند
به گزارش بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی خطیب نماز جمعه ساری با تأکید بر فضیلت‌های ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان تنها ماه گرسنگی و تشنگی نیست بلکه باید زبان، چشم و گوش خود را از گناه دور کنیم.

وی با نهی از دروغ، تهمت و غیبت، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان خود را از آلودگی و گناه پاک‌کنیم و روز قیامت دست‌خالی نرویم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر رعایت انصاف در ماه رمضان و توجه بر امربه‌معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: نباید روزه‌خواری درملأعام دیده شود و اصناف و مسئولان امر در این ماه مبارک به فکر مستضعفین و اقشار کم‌درآمد باشند.

طبرسی به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است که نقطه عطف آن آزادسازی خرمشهر است.

امام‌جمعه ساری با اشاره به انتخابات هفته گذشته، بیان کرد: ما قدردان حضور پرشور مردم همه درصحنه و ولایتمدار ایران هستیم که با حضور خود دشمنان را ناامید کردند.

وی به تحرکات سیاسی در منطقه اشاره کرد و گفت: عربستان با پول و نفت به دنبال منزوی کردن ایران در منطقه است و برای این منظور دست به هر کاری خواهد زد اما ایمان و ولایت‌پذیری مردمان ما جرات هیچ تعرضی را به آل سعود نخواهد داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴