کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله کعبی:

تخریب قبور ائمه بقیع از جنایات فرهنگی و مذهبی وهابیت است

فارس , 23 تير 1395 ساعت 10:29

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تخریب قبور ائمه بقیع یکی از جنایات فرهنگی و مذهبی وهابیت است و اگر اینها جرئت داشتند، حتی قبر پیامبر اکرم(ص) را نیز با خاک یکسان می‌کردند.


به گزارش بلاغ، آیت‌الله عباس کعبی ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهار کرد: وهابی‌ها بر خلاف نظر همه مذاهب اسلامی، براساس جهل، خیره‌سری، نداشتن شناخت درست از توحید و جایگاه انسان کامل و اولیای الهی همه مظاهر تمدن اسلامی را نابود کردند.

وی با بیان اینکه این مسئله عجیب است که وهابیت قبور آل‌سعود را تقدیس می‌کند، گفت: آل‌سعودی که نماد بارز طاغوت و همکاری با دشمنان اسلام و فجور هستند، قبور بزرگان خود را تقدیس می‌کنند، حکومت پادشاهی را جلال کبریایی به او می‌دهند، ولی در عین حال توسل و زیارت قبر ائمه اطهار(ع) را شرک می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: درحالی که باید گفت توحید بدون رهبری الهی سر از مجسم کردن خدا و شرک به خدا درمی‌آورد.

آیت‌الله کعبی عنوان کرد: متأسفانه جنایت بزرگ آل‌سعود در بقیع به دلیل آنکه با سکوت جوامع جهانی روبه‌رو است، وهابیت به آموزش متحجرانه خود ادامه دادند و امروز داعش و اندیشه تروریست که یک تهدید جهانی است، ریشه در تفکر پلید وهابیت دارد.

وی با بیان اینکه امروز وهابیت ریشه همه جنایت علیه بشریت است، گفت: اگر جهان اسلام علیه تفکر تاریک وهابی متحد نشود، فتنه وهابیت امت اسلامی را به امتی ضعیف، ذلیل، پیرو کفار و اجانب تبدیل می‌کند.


کد مطلب: 209108

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/209108/تخریب-قبور-ائمه-بقیع-جنایات-فرهنگی-مذهبی-وهابیت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com