تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۲۰۹۱۰۸
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تخریب قبور ائمه بقیع یکی از جنایات فرهنگی و مذهبی وهابیت است و اگر اینها جرئت داشتند، حتی قبر پیامبر اکرم(ص) را نیز با خاک یکسان می‌کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آیت‌الله عباس کعبی ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهار کرد: وهابی‌ها بر خلاف نظر همه مذاهب اسلامی، براساس جهل، خیره‌سری، نداشتن شناخت درست از توحید و جایگاه انسان کامل و اولیای الهی همه مظاهر تمدن اسلامی را نابود کردند.

وی با بیان اینکه این مسئله عجیب است که وهابیت قبور آل‌سعود را تقدیس می‌کند، گفت: آل‌سعودی که نماد بارز طاغوت و همکاری با دشمنان اسلام و فجور هستند، قبور بزرگان خود را تقدیس می‌کنند، حکومت پادشاهی را جلال کبریایی به او می‌دهند، ولی در عین حال توسل و زیارت قبر ائمه اطهار(ع) را شرک می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: درحالی که باید گفت توحید بدون رهبری الهی سر از مجسم کردن خدا و شرک به خدا درمی‌آورد.

آیت‌الله کعبی عنوان کرد: متأسفانه جنایت بزرگ آل‌سعود در بقیع به دلیل آنکه با سکوت جوامع جهانی روبه‌رو است، وهابیت به آموزش متحجرانه خود ادامه دادند و امروز داعش و اندیشه تروریست که یک تهدید جهانی است، ریشه در تفکر پلید وهابیت دارد.

وی با بیان اینکه امروز وهابیت ریشه همه جنایت علیه بشریت است، گفت: اگر جهان اسلام علیه تفکر تاریک وهابی متحد نشود، فتنه وهابیت امت اسلامی را به امتی ضعیف، ذلیل، پیرو کفار و اجانب تبدیل می‌کند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴