کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال کم‌سابقه خبرنگاران مازندرانی در همایش حقوق بشر امریکایی

13 تير 1395 ساعت 18:41

استقبال گسترده خبرنگاران و اصحاب رسانه در همایش حقوق بشر امریکایی، که به ابتکار سایت خبری‌تحلیلی بلاغ مازندران برگزار شده بود، کم‌سابقه ارزیابی شد.


به گزارش بلاغ، در همایش حقوق بشر امریکایی، که بنابه فرموده مقام معظم رهبری از هفتم تا چهارده تیرماه به این نام نامگذاری شد، حضور خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم در این همایش بسیار مشهود بود.
 
دبیر این همایش، علت این حضور گسترده اصحاب رسانه در همایش را نشانه فهم و درک بالای خبرنگاران مازندران از ماهیت ضدبشری امریکا و خنثی کردن تلاش‌های دلربایانه عده‌ای غرب‌باور دانست و اظهار کرد: صمیمانه از اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد مازندران و بویژه از خانواده معظم شهداء و مسئولان، که در همایش شرکت فعال داشتند، تشکر و تقدیر می‌کنم.

محمدعباسپور با اشاره به قدرت تحلیل عمیق خبرنگاران شرکت‌کننده نسبت به جنایات امریکا و آگاهی اصحاب فکر و قلم از خوی تجاوزگری امریکا، اضافه کرد: سیاهه جنایات امریکا به‌عنوان شیطان بزرگ در سطح جهانی و ایران اسلامی، هیچ خوش‌باوری را نمی‌تواند به این نتیجه برساند که شاید امریکا از سر دلسوزی و ترحم بخواهد به ملت ایران کمک کند، چرا که امریکا حتی به ملت خود رحم نمی‌کند و بدترین برخورد را با همپیمانان خود در نقض حاکمیت ملی آنها و به دست گرفتن هرگونه قدرت تصمیم‌گیری داخلی آنان در کشورشان انجام می‌دهد.
 
وی مسئولیت رسانه‌ها را روشن‌سازی افکار عمومی نسبت به لایه‌های نیمه پنهان راهبردها، طرح‌ها و برنامه‌ها و اقدامات خارجی و داخلی که به نوعی با مصالح ملی و منافع جامعه در ارتباط است، دانست و یادآور شد: در راستای رسالت رسانه‌ای، انشاءالله در تعامل با سایر رسانه‌ها و دستگاه‌های علاقمند، برپایی همایش‌های مشابه ادامه خواهد یافت.


کد مطلب: 206846

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/206846/استقبال-کم-سابقه-خبرنگاران-مازندرانی-همایش-حقوق-بشر-امریکایی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com