تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۲۰۶۸۴۶
استقبال گسترده خبرنگاران و اصحاب رسانه در همایش حقوق بشر امریکایی، که به ابتکار سایت خبری‌تحلیلی بلاغ مازندران برگزار شده بود، کم‌سابقه ارزیابی شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در همایش حقوق بشر امریکایی، که بنابه فرموده مقام معظم رهبری از هفتم تا چهارده تیرماه به این نام نامگذاری شد، حضور خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم در این همایش بسیار مشهود بود.
 
دبیر این همایش، علت این حضور گسترده اصحاب رسانه در همایش را نشانه فهم و درک بالای خبرنگاران مازندران از ماهیت ضدبشری امریکا و خنثی کردن تلاش‌های دلربایانه عده‌ای غرب‌باور دانست و اظهار کرد: صمیمانه از اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد مازندران و بویژه از خانواده معظم شهداء و مسئولان، که در همایش شرکت فعال داشتند، تشکر و تقدیر می‌کنم.

محمدعباسپور با اشاره به قدرت تحلیل عمیق خبرنگاران شرکت‌کننده نسبت به جنایات امریکا و آگاهی اصحاب فکر و قلم از خوی تجاوزگری امریکا، اضافه کرد: سیاهه جنایات امریکا به‌عنوان شیطان بزرگ در سطح جهانی و ایران اسلامی، هیچ خوش‌باوری را نمی‌تواند به این نتیجه برساند که شاید امریکا از سر دلسوزی و ترحم بخواهد به ملت ایران کمک کند، چرا که امریکا حتی به ملت خود رحم نمی‌کند و بدترین برخورد را با همپیمانان خود در نقض حاکمیت ملی آنها و به دست گرفتن هرگونه قدرت تصمیم‌گیری داخلی آنان در کشورشان انجام می‌دهد.
 
وی مسئولیت رسانه‌ها را روشن‌سازی افکار عمومی نسبت به لایه‌های نیمه پنهان راهبردها، طرح‌ها و برنامه‌ها و اقدامات خارجی و داخلی که به نوعی با مصالح ملی و منافع جامعه در ارتباط است، دانست و یادآور شد: در راستای رسالت رسانه‌ای، انشاءالله در تعامل با سایر رسانه‌ها و دستگاه‌های علاقمند، برپایی همایش‌های مشابه ادامه خواهد یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴