تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۱۷۲۴۱۴
امام جمعه میاندورود گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان شکل گرفته است اما با آنچه که رهبری خواسته فاصله دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، حجت الاسلام رضا محمدنسب در جمع پاسداران شاغل و بازنشسته که به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) از سوی هیئت رزمندگان میاندورود در مسجد جامع لالیم برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل هیئت رزمندگان جایش در شهرستان خالی بود و این هیئت بازوی کارهای فرهنگی امام جمعه است.

وی با بیان اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس جهاد اصغر بود، افزود: پیامبر (ص) می‌فرماید مبارزه با نفس جهاد اکبر است.

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: ما با انتخاب خود انقلاب را انتخاب کردیم و باید با انتخابات حفظش کنیم.

محمدنسب بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری بالاترین مجلس است که در زمان حساس کلید سبکان این کشور را به دست رهبری می‌دهند.

وی نقش مردم در مجلس خبرگان را تنها نقش مقبولیت دانست و نه نقش مشروعیت، گفت: ولی فقیه مانند امام معصوم مشروعیت وی از سوی خدا است و عده‌ای می‌خواهند بگویند مشروعیت ولایت فقیه یا امام معصوم توسط مقبولیت از سوی مردم است حرف نادرستی است چون در مسائل دینی و باورهای اعتقادی تخصص ندارند و همین طوری حرف می‌زنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میاندورود تصریح کرد: امام علی(ع) ولایتش بعد از پیامبر مشروعیت دارد حالا مردم قبول نکردن و یا مسائلی باعث شد که این مسئله به تاخیر بیفتد.

محمدنسب تاکید کرد: مشروعیت ولایت 12 امام و مشروعیت ولایت فقیه در زمان غیبت امام معصوم از سوی خدا است و خبرگان رهبری تنها ولی فقیه را معرفی می‌کنند.

وی افزود: در 27 سال گذشته برای دوست و دشمن ثابت شده است که رهبری برترین فرد برای رهبری ایران و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان بوده است.

محمدنسب با اشاره به فتنه 88 اظهار کرد: در فتنه 88 بعضی از خبرگان سکوت کردند و ما نمی‌خواهیم خبرگانی به مجلس بروند که دو آقایی باشند.

این مسئول با بیان اینکه نباید حق و باطل را با قد و قواره انسان‌ها اندازگیری کرد، گفت: کسانی را انتخاب کنید که متعهد شجاع، مدبر، ولی فقیه و زمان شناس باشد و دو ولایتی نباشد.

وی ادامه داد: در دو انتخابات یکی مجلس ششم و دیگری اولین دوره ریاست جمهوری دسته گل به آب دادیم که شرمنده شهدا شدیم.

محمدنسب با بیان اینکه امروز در جبهه جنگ نرم هستیم، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در جنگ نرم موفق باشیم بسیجیان باید در میدان باشند.

وی با تاکید بر اینکه کسی که در خط مقدم است در تیررس است و بسیجی که در میدان باشد حرف و حدیث زیاد است، بیان کرد: اگر روزی در جنگ سخت در میدان بودید امروز در کار فرهنگی و اقتصادی مثل دوران دفاع مقدس در وسط میدان باشید.

امام جمعه میاندورود در پایان خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان شکل گرفته است اما با آنچه که رهبری خواسته فاصله دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پوشش‌ ارزش زن را بالا می‌برد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰