تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۱۶۹۶۱
با وجود اینکه 5 سال از افتتاح اولین بندر خصوصی کشور که با هزینه 20 میلیاردی در فریدونکنار راه اندازی شد اما همچنان در این بندر کارشکنی های زیادی صورت می گیرد.
۰
plusresetminus
کارشکنی در اولین بندر خصوصی کشور/ منتظر پایان 14 سال بلاتکلیفی در فریدونکنار هستیم
به گزارش خبرنگار بلاغ از فریدونکنار،حجت الاسلام سید محمود جلالی در جمع مسئولین شهرستان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به سفر هیئت دولت به استان مازندران ضمن ارزیابی این حرکت، اظهار داشت: سفرهای هیئت دولت یکی از نعمت های کشور و آرزوهای رهبری و بسیار کارگشا بوده است.
وی با بیان اینکه فریدونکنار از نظر آمار شهدا نسبت به جمعیت در استان در رتبه های نخست قرار دارد، تصریح کرد: صرف نظر از شرایط نامساعد اقتصادی که گریبان گیر مردم ضعیف تر است اگر برای دفاع از انقلاب و نظام افراد باید آماده شوند فریدونکناری ها اولین کسانی اند که در صحنه حضور می یابند. جلالی با بیان اینکه مشکل عمده کشاورزان فریدونکناری آب کشاورزی است، خاطرنشان کرد: می توانیم تالاب فریدونکنار را به آب بندان تبدیل کنیم که البته حدود 2 میلیارد تومان هزینه دارد، با توجه به شعار عدالت محوری رئیس جمهور از وی می خواهیم که اینکار صورت پذیرد.    امام جمعه فریدونکنار به کمربندی نیمه ساخت اشاره کرد و گفت: چیزی حدود 14 سال از کلنگ زنی آن می گذرد، با وجود اینکه 80 درصد کارها صورت پذیرفته است، 20 درصد باقیمانده همچنان بلاتکلیف است و متاسفانه در این کمربندی تلفات جانی زیادی داده ایم. جلالی با بیان اینکه اگر مشکلات در این شهرستان مرتفع گردد جوانان زیادی مشغول به کار می شوند، عنوان داشت: اولین بندر خصوصی کشور که با هزینه 20 میلیاردی دولت احداث و افتتاح شد مختص به فریدونکنار می باشد که از نظر استراتژیکی و نزدیکی به پایتخت مهمترین بندر شمال کشور است، حدود 5 سال از آغاز فعالیت آن گذشت اما هنوز در این بندر کارشکنی هایی صورت می پذیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱