کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولی فقيه و استاندار مازندران:

عربستان به كانون فرقه‌گرايی و خشونت تبديل شده است

14 دی 1394 ساعت 9:37

متاسفانه امروز عربستان به كانون فرقه‌گرايی و ايجاد تفرقه بين شيعه و سنی و كشوری برای حمایت از ترور و خشونت و تجاوز به همسایگان بی‌دفاع تبديل شده است.


به گزارش بلاغ، در پی شهادت  شیخ نمر باقرالنمر به دست حکومت جائر سعودی، پیام تسلیتی از سوی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد.متن پیام بدین شرح است

انالله و انا الیه راجعون

خبر اعدام عالم شیعه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نمر باقر النمر همراه با جمعی از یاران و همراهانش  توسط آل سعود موجب تأثر و تالم شدید گردید.

متاسفانه امروز عربستان به کانون فرقه گرایی و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و کشوری برای  حمایت از ترور و خشونت و تجاوز به همسایگان بی‌دفاع تبدیل شده است.

اینجانبان با محکوم نمودن اقدام شنیع و غیرانسانی حکومت سعودی در اعدام عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر، این ضایعه اسفناک را به پیشگاه مقدس صاحب‌الاعصرو الزمان (ع) مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه بویژه ً شیعیان و علمای عربستان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی را برای آْن شهیدان راه مبارزه و آزادگی و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان مسئلت  می نمائیم.

رجاء واثق داریم خون به ناحق ریخته این عالم مجاهد و شهیدان مظلوم و مردم بی دفاع یمن گریبان دولت جنایتکار آل سعود را خواهد گرفت  و بساط ظلم و تباهی را برخواهد چید.


کد مطلب: 162466

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/162466/عربستان-كانون-فرقه-گرايی-خشونت-تبديل-شده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com