نماينده ولی فقيه و استاندار مازندران:

عربستان به كانون فرقه‌گرايی و خشونت تبديل شده است

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۱۶۲۴۶۶
متاسفانه امروز عربستان به كانون فرقه‌گرايی و ايجاد تفرقه بين شيعه و سنی و كشوری برای حمایت از ترور و خشونت و تجاوز به همسایگان بی‌دفاع تبديل شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در پی شهادت  شیخ نمر باقرالنمر به دست حکومت جائر سعودی، پیام تسلیتی از سوی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد.متن پیام بدین شرح است

انالله و انا الیه راجعون

خبر اعدام عالم شیعه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نمر باقر النمر همراه با جمعی از یاران و همراهانش  توسط آل سعود موجب تأثر و تالم شدید گردید.

متاسفانه امروز عربستان به کانون فرقه گرایی و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و کشوری برای  حمایت از ترور و خشونت و تجاوز به همسایگان بی‌دفاع تبدیل شده است.

اینجانبان با محکوم نمودن اقدام شنیع و غیرانسانی حکومت سعودی در اعدام عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر، این ضایعه اسفناک را به پیشگاه مقدس صاحب‌الاعصرو الزمان (ع) مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه بویژه ً شیعیان و علمای عربستان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی را برای آْن شهیدان راه مبارزه و آزادگی و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان مسئلت  می نمائیم.

رجاء واثق داریم خون به ناحق ریخته این عالم مجاهد و شهیدان مظلوم و مردم بی دفاع یمن گریبان دولت جنایتکار آل سعود را خواهد گرفت  و بساط ظلم و تباهی را برخواهد چید.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰