BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> خودروکانسپت فوق‌العاده لکسوس+تصاویر | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۶۲۲۱۲
پس از انتظارهای زیاد لکسس مدل مفهومی خود را در نمایشگاه توکیو رونمایی کرد که توجه زیادی را به خود جلب کرد و چراغ راه مدل فول سایز لوکس لکسس یعنی همان LS خواهد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، پس از انتظارهای زیاد لکسس مدل مفهومی خود را در نمایشگاه توکیو رونمایی کرد که توجه زیادی را به خود جلب کرد و چراغ راه مدل فول سایز لوکس لکسس یعنی همان LS خواهد بود.

خودروکانسپت فوق‌العاده لکسوس+تصاویر

کانسپت LF-FC در هر دو عرصه فناوری و لوکس بودن پیشرو است و از تکنولوژی های زیادی سود میبرد. لکسس با ارائه این کانسپت توقع همگان از یک سدان لوکس را یک پله بالاتر برده و همه را چشم انتظار نسل بعدی LS می گذارد، تمامی این طراحی های جسورانه بدنه و خط های تند و تیز دلیلی بر این است که یه سدان بزرگ هم میتواند ساختار شکن و ظاهری اسپرت داشته باشد.

البته اکثر خودروهای مفهومی به دلیل محدویت هایی از قیبل هزینه و تکنولوژی در مرحله تولید با تغییرات زیادی روبرو می شوند.

در کابین LF-FC همه چیز به دقت برای آرامش بیشتر سرنشینان و راننده تنظیم شده و این حس آرامش در طراحی یکدست و استفاده از رنگ های متناسب به وضوح قابل مشاهده است.

خودروکانسپت فوق‌العاده لکسوس+تصاویر

این خودرو همانند یک انسان با احساس اکثر فرامین و دستورات شما را بدون نیاز به لمس حتی یک دکمه با استفاده از ژست های حرکتی دست شما برآورده میسازد و شما می تواند تمام تمرکز خود را به راحتی روی راندن این سدان لوکس بگذارید.

خودروکانسپت فوق‌العاده لکسوس+تصاویر


این خودرو مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک است که یک موتور سوخت هیدروژنی در جلو چرخ های جلو را به حرکت در می آورد و هم زمان جریان برق را به دو موتور برقی در عقب به منظور به گردش در آوردن چرخ های عقب تقسیم میکند و هر لحظه میزان گشتاور تقسیم شده بین هر چرخ را کنترل می کند تا LF-FC قابلیت فرمان پذیری بسیار بالا و خارق العاده ای را رقم بزند و به راننده بفهماند کنترل خودرو در هر لحظه در دستان او است.

خودروکانسپت فوق‌العاده لکسوس+تصاویر

تقسیم وزن هوشمندانه ی این سدان لوکس و اسپرت با استفاده جایگذاری مناسب مجموعه پیشرانه و تانک های ذخیره سازی هیدروژن صورت گرفته است. با استفاده از سیستم های خودران هوشمند و کنترل ترافیک و سیستم های پیشرفته جلوگیری از تصادف، LF-FC تجربه ای از سواری سریع، راحت و با امنیت را برای دوستداران شهری بدون آلایندگی و تصادفات به ارمغان خواهد آورد/م
منبع : صراط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«وعده صادق»، نقطه عطف رهایی مستضعفان
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
نماز؛ بازدارنده و نابود‌کننده بدی‌ها
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷