اختصاصی / فرمانده دوران 8سال دفاع مقدس گفت:

رهبر معظم انقلاب به چهره تاثیرگزار جهان تبدیل شد

تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۱۱۸۳۴
سردار علی میرشکار گفت: رسانه های غربی به تخریب چهره مقام معظم رهبری در دوران فتنه سال 88 پرداختند که البته به فضل خداوند، مقام معظم رهبری به عنوان یک چهره تاثیر گزار در منطقه خاور میانه و جهان تبدیل شد.
۰
plusresetminus
رهبر معظم انقلاب به چهره تاثیرگزار جهان تبدیل شد
به گزارش خبرنگار بلاغ در نوشهر،فرمانده هشت سال دفاع مقدس و لشگر 25 کربلا در خطبه های نمازجمعه این هفته نوشهر گفت:اگر بخواهیم به عظمت حماسه نهم دیماه سال 88 پی ببریم باید به نقش ثنا گوی دشمن درباره فتنه 88 پرداخته شود.
سردار علی میرشکار افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام منحصر به فردی در دنیاست چون از یک طرف از حمایت عظیم مردمی برخوردار است واز طرف دیگر در راس این نظام، ولایت مطلقه فقیه قرار دارد.
وی با اشاره به حمایت لابی های آمریکایی-صهیونیستی از جریان های همسو در فتنه88 افزود : همه متعهدین به ایادی آمریکایی، دشمنی خود را با هجمه و توهین به رهبر معظم انقلاب در پوشش امپراتوری های بزرگ رسانه ای خود آغاز کردند.
وی با اشاره به تخریب چهره امام خمینی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی توسط رسانه های غربی افزود: رسانه های غربی همچون گذشته به تخریب چهره مقام معظم رهبری در دوران فتنه سال 88 پرداختند که البته به فضل خداوند، مقام معظم رهبری به عنوان یک چهره تاثیر گزار در منطقه خاور میانه و جهان تبدیل شد.
سردار میرشکار با اشاره به برنامه های که در دستور کار استکبار جهانی برای براندازی نظام در فتنه 88 قرارداشت افزود: استکبار جهانی با ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و رهبری و ایجاد اختلاف در بین حکومت و قرار دادن خواص جامعه در مقابل رهبری درصدد براندازی نظام بود.
وی حماسه 9 دی را در راستای حرکت پیامبر، امام علی(ع) و امام حسین (ع)و همچنین فرزندان این ملت در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: دشمن از حادثه 9 دی نا امید نشده و در حال حاضر در حال ایجاد اختلاف در نظام جمهوری اسلامی ایران است و اکنون جریان انحرافی و جریان فتنه دست در دست یکدیگر قرار داده اند تا در برابر رهبری و ولی امر مسلمین جهان بایستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«وعده صادق»، نقطه عطف رهایی مستضعفان
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
نماز؛ بازدارنده و نابود‌کننده بدی‌ها
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷