تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۸۳۷۵۱
«انتقام سخت» عملیاتی شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی ویژه و کوبنده، به صورت همزمان دو عملیات موشکی را علیه مواضع داعش و صهیونیست‌ها در دو منطقه متفاوت اجرا کرد که سبب خوشحالی مردم کشور و دیار علویان شده است.
۱
plusresetminus
گفتگوی مردمی| خوشحالی مازندرانی‌ها از «انتقام سخت» سپاه از موساد و داعش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، خبر حمله موشکی به مقر جمع‌آوری اطلاعات سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) در اربیل عراق و محل تجمع گروه تروریستی حزب ترکستانی در استان ادلب سوریه خوشحالی مردم مازندران را در پی داشته است.

در اطلاعیه شماره چهار سپاه پاسداران جزئیات دیگری از عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه منتشر شد.
طی این عملیات  اهداف مورد نظر با ۲۴ فروند انواع موشک بالستیک به شرح زیر مورد اصابت دقیق و انهدام قرار گرفت: چهار فروند موشک خیبرشکن از خوزستان به مقر گروهک تکفیری داعش در منطقه ادلب سوریه.چهار فروند موشک از غرب و نیز تعداد هفت فروند موشک دیگر از شمال غرب کشور به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق. ۹ فروند انواع موشک به محل‌های استقرار سایر گروهک‌های تروریستی در دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی سوریه.

به میان مردم مازندران رفتیم و از حس و حال آنها از این اقدام تحسین‌برانگیز جویا شدیم.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱