تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۸۵۴۸۳
امام جمعه موقت ساری گفت: حمله اخیر به کنسولگری ایران در دمشق نشان از خوی استکباری و وحشی‌گری رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.
۰
plusresetminus
خوی وحشی‌گری استکبار جهانی بر همگان روشن است
حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با عرض تسلیت شهادت سرداران و مستشاران جمهوری اسلامی ایران در حادثه اخیر در دمشق، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف است با روز قدس که به فرمان تاریخی امام راحل در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین که زیر سلطه نظام استکبار جهانی به سرکردگی امریکا جنایتکار و سگ دست آموزش اسرائیل غاصب قرار دارند، نامگذاری شده است.

وی افزود: روز قدس برای ملت‌های اسلامی اولا روز بصیرت است که ملت‌های خصوص مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، بصیرت‌شان را با حضور حماسی در میدان اعلام و حمایت علنی‌شان را از  مقاومت و نیز بیزاری و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: پیام‌های مهم روز قدس که بنظر می‌رسد یکی از پیام‌های مهم جهان اسلام است و امروز توسط رسانه‌های داخلی و رسانه‌هایی که به نوعی انسان‌دوستی در آن‌ها رواج دارد، باید این پیام را مخابره و به گوش جهایان عالم برسانند که آنانی که دم از حقوق بشر می‌زنند نظیر غربی‌ها، اروپایی‌ها که نظام حقوق بشر را به رخ جهانیان می‌کشند، اصلا هیچ اثری از حقوق بشر در آن‌ها دیده نمی‌شود.

این مسئول ادامه داد: نقش عمده رسانه‌ها را باید در این موضوع بسیار قوی ببینیم و بدان جهت که امروز، جنایتی در فلسطین و غزه در حال وقوع است که در طول تاریخ بشریت، کم‌نظیر و حتی می‌توان گفت بی‌نظیر بوده است.

نصوری بیان کرد: کودک‌کشی و نسل‌کشی که امروز توسط رژیم صهیونیستی در حال وقوع است و جنایات پیاپی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین غزه و اخیرا در حمله اخیری که به کنسولگری ایران در دمشق انجام دادند نشان از خوی استکباری و وحشی‌گری این رژیم کودک‌کش است.

 وی بیان کرد: لذا در مقابله با خوی استکباری و وحشی‌گری رژیم صیونیستی، ملت‌ها باید با بصیرت به میدان بیایند و اعلام انزجار و نفرت خود را سبت به مبانی این رژیم و مبانی استکبار جهانی که به دروغ، دنیای امروز را به دفاع از حقوق بشر ترغیب می‌کنند، روشنگری کنند تا ملت‌های جهان بفهمند که حقوق بشر آنان یک حقوق دروغین است که باید این حقوق را نابشر تلقی کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱