تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۳۲۸۸۵
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت امور خارجه که در چنین مواردی بسیار بی‌حال و ضعیف عمل کرده می‌خواهیم در تراز جمهوری اسلامی حق ایران را پیگیری کنند.
۰
plusresetminus
وزارت خارجه مکلف به پیگیری تعرض جنگنده‌های آمریکاست/ایران از حقوق بین‌المللی خود کوتاه نمی‌آید
علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل نشان دادند که حرکت سخیفانه و ظالمانه خودشان را در همه حرکت‌ها دنبال می‌کنند.
 
وی بیان کرد: این حرکت از اساس محکوم است هم به لحاظ پروتکل‌های بین‌المللی و هم براساس مقابله نامه‌های بین‌المللی و هم براساس نوع حاکمیت و گرایشی که تمام کشورها حق استقلال و حق زندگی دارند محکوم است.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه این مسائل به هزار دلیل اثبات می‎‌کند که آمریکا و اسرائیل غاصب هستند آنهم در سرزمینی که متعلق به آنها نیست و در خطوطی که براساس پروتکل‌های بین‌المللی ترسیم شده بود با جنگنده‌های نظامی ایجاد مزاحمت می‌کنند محکوم است.
 
بابایی تصریح کرد: این حق برای جمهوری اسلامی باقی است که از طریق مجاری بین‌المللی حق ایران را پیگیری کنند و از وزارت امور خارجه که در چنین مواردی بسیار بی‌حال و ضعیف عمل کرده می‌خواهیم در تراز جمهوری اسلامی حق ایران را پیگیری کنند و قاطعانه به آمریکا و اسرائیل غاصب درسی بدهند که ایران از حقوق شهروندی خود و حقوق بین‌المللی خود کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴