مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بابلسر:

15 واحد مسکن مددجویی در بابلسر ساخته می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۳۱۸۷۴۰
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بابلسر گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان بسیج سازندگی مقرر شد 15 واحد مسکن مددجویی تا پایان امسال در بابلسر ساخته و به مددجویان تحویل داده شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، غلامرضا علی‌پور طی گفت‌وگویی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد است، اظهار کرد: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان شهرستان بابلسر در 6 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 67 درصد رشد داشت.

وی افزود: 33 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در بابلسر از خدمات عمرانی به ارزش 95 میلیون تومان در 6 ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بابلسر با بیان اینکه برای سه خانوار تحت حمایت در این شهرستان مسکن خریداری شده است، گفت: این واحد‌های مسکونی مجموعا با هزینه‌ای به ارزش 60 میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران و آورده مددجو خریداری شده است.

علی‌پور با بیان اینکه کمیته امداد در بخش مسکن به مددجویان ساکن در روستا هم خدمات ارائه می‌دهد، تصریح کرد: هفت واحد مسکن مددجویی روستایی در این شهرستان در حال ساخت است و تا پایان سال جاری تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی با بیان برنامه‌های بخش مسکن در نیمه دوم امسال، گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان بسیج سازندگی مقرر شد 15 واحد مسکن مددجویی تا پایان امسال ساخته و به مددجویان تحویل داده شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بابلسر در پایان با قدردانی از همراهی مردم نوع‌دوست این شهرستان با کمیته امداد، گفت: مردم نیک‌اندیش بابلسر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #5*3*011*8877* از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود، در ساخت مسکن مددجویان با این نهاد مشارکت کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱