کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار بابلسر:

تحصیل در مدارس فنی حرفه‌ای به معنای کم‌سواد بودن دانش‌آموزان نیست

31 خرداد 1394 ساعت 10:45

فرماندار بابلسر با بیان اینکه تحصیل در مدارس فنی حرفه‌ای و کار و دانش به معنای کم‌سواد بودن دانش‌آموزان نیست، اذعان کرد: این موضوع باید به عنوان یک فرهنگ در بین خانواده‌ها نهادینه شود.


به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر؛ سیدعلی اسد طی گفت‌وگویی با بیان اینکه محیط‌های آموزشی باید محل تبادل اخلاق، رفتار و خصوصیات ارزنده انسانی، فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی باشد، اظهار داشت: نقش آموزش و پرورش در تحقق این امر غیر قابل انکار است.

وی آموخته‌های امروز دانش‌آموزان را شکل‌دهنده زیرساخت‌های آینده آنان دانست و خاطرنشان کرد: با تقویت مسائل اعتقادی در محیط‌های آموزشی، بسیاری از خلاهای اخلاقی و رفتاری انسان‌ها کاهش پیدا می‌کند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه عدم توجه به برخی مسائل به‌نظر کوچک، موجب بروز بسیاری از مشکلات بزرگ می‌شود، تاکید کرد: بهره‌جویی از سیره علمی و عملی ائمه اطهار در مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد.

اسد از اشتغال به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه یاد کرد و افزود: متاسفانه منشا بی‌کاری از عدم برخورداری بسیاری از اقشار تحصیل‌کرده جامعه از دانش و مهارت فنی و تخصصی نشات می‌گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه تحصیل در مدارس فنی حرفه‌ای و کار و دانش به معنای کم‌سواد بودن دانش‌آموزان نیست، اذعان کرد: این موضوع باید به عنوان یک فرهنگ در بین خانواده‌ها نهادینه شود./ع


کد مطلب: 111120

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/111120/تحصیل-مدارس-فنی-حرفه-ای-معنای-کم-سواد-بودن-دانش-آموزان-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com