تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۱۱۱۱۲۰
فرماندار بابلسر با بیان اینکه تحصیل در مدارس فنی حرفه‌ای و کار و دانش به معنای کم‌سواد بودن دانش‌آموزان نیست، اذعان کرد: این موضوع باید به عنوان یک فرهنگ در بین خانواده‌ها نهادینه شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر؛ سیدعلی اسد طی گفت‌وگویی با بیان اینکه محیط‌های آموزشی باید محل تبادل اخلاق، رفتار و خصوصیات ارزنده انسانی، فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی باشد، اظهار داشت: نقش آموزش و پرورش در تحقق این امر غیر قابل انکار است.

وی آموخته‌های امروز دانش‌آموزان را شکل‌دهنده زیرساخت‌های آینده آنان دانست و خاطرنشان کرد: با تقویت مسائل اعتقادی در محیط‌های آموزشی، بسیاری از خلاهای اخلاقی و رفتاری انسان‌ها کاهش پیدا می‌کند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه عدم توجه به برخی مسائل به‌نظر کوچک، موجب بروز بسیاری از مشکلات بزرگ می‌شود، تاکید کرد: بهره‌جویی از سیره علمی و عملی ائمه اطهار در مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد.

اسد از اشتغال به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه یاد کرد و افزود: متاسفانه منشا بی‌کاری از عدم برخورداری بسیاری از اقشار تحصیل‌کرده جامعه از دانش و مهارت فنی و تخصصی نشات می‌گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه تحصیل در مدارس فنی حرفه‌ای و کار و دانش به معنای کم‌سواد بودن دانش‌آموزان نیست، اذعان کرد: این موضوع باید به عنوان یک فرهنگ در بین خانواده‌ها نهادینه شود./ع

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰