کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهل سالگی طلوع خورشید انقلاب در مهرآباد

محمد فاطمی

12 بهمن 1397 ساعت 0:16

در ظلمت تحقیر و فروشکنی یک کشور و در حضیض تاریکی اختناق و عفونت ظلم و بیداد، نوید طلوع خورشید امید و انقلاب در مهرآباد، بارش نور و رحمت الهی در سرزمین‌مان آغاز شد و از مردم ایران یک ملت نستوه ساخت که همانند کوه استوار و سترگ چهل سال است که در مقابل شب‌پرستان خون‌اشام ایستاده‌اند.حقیقت انقلاب با آمدن خود، واقعیت باطل رژیم 2500ساله شاهنشاهی را منعزل و سپس منهدم کرد و این وعده خداوند بود که محقق شد .


به گزارش بلاغ، آن روز که بختیار، آن نوکر ملی‌گرای بی‌اختیار، فرودگاه را بست تا خورشید انقلاب در مهرآباد طلوع نکند، ایران سراسر اعتراض شد و مردم اعلام کردند که قلب ایران را در گستره سرزمین پهناور شیران بیشه اسلام و اهلبیت در نقطه واحدی بنام مهرآباد متمرکز خواهد ساخت تا همای سعادت پا بر چشمان پیروان خود بگذارد و ریشه پوسیده 2500 سال سلطنت شاهان را از دیار مومنان برکند و به ذباله دان تاریخ بسپارد.
12 بهمن 57، قلب ایران پس از 14سال فراغ از مام میهن، به کشور بازگشت و استقبال بی‌نظیر و حماسی مردم که دو طرف خیابان از مهرآباد به بهشت زهرا را مالامال از جمعیت کرده بودند، این عشق و شیدایی را به صحنه آورد که هنوز پس از گذشت چهل سال همچنان خروشان مسیر خود را از سرانگشت هدایت خلف شایسته پیرجماران تنظیم می‌کند و با این خط مستقیم الهی، دشمنان را حتی اگر در ارکان نظام اسلامی نفوذ کرده باشند، روسیاه و ذبون و شکست خورده خواهند ساخت.

آن روز با قرار گرفتن هواپیمای حامل امام، موجی از انرژی انقلاب به سراسر پیکر جامعه پمپاژ شد و ظرف 10روز بساط رژیمی را که همه کفر بسردمداری امریکا از او حمایت می‌کردند را جمع کرد و به سطل زباله ریخت.
در روزهایی که امریکایی‌ها به شاه اجازه جنایت برای زهره ترک کردن ملت بپاخاسته ایران را داده بود و او نیز بمجرد دریافت این مجوز حمام خون را در 17شهریور و در میدان ژاله سابق به راه انداخت، مردم عزم خود را جزم کرده بودند تا انقلاب خود به رهبری مرجع دینی را تا رسیدن به منزل مقصود ادامه دهند و امام نیز در جایگاه رهبری بی‌مثال توانست با انتخاب حساس‌ترین روزهای تاریخ‌ساز به میان ملت خود باز گردد و سکان انقلاب را در تلاطم جنایات رژیم دست نشانده امریکا بدست گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، انقلاب را به مقصود اولیه خود، که پیروزی بر رژیم شاهنشاهی بود، برساند.

در 12 بهمن 57 بود که ترجه دقیق حقیقت آیه شریفه: "جاءالحق و ذهق‌الباطل، ان‌الباطل کان ذهوقا". ( حق آمد و یاطل رفت. بدرستی که باطل رفتنی است).
حقیقت انقلاب با آمدن خود، واقعیت باطل رژیم 2500ساله شاهنشاهی را نعزل و سپس منهدم کرد و این وعده خداوند بود که محقق شد و بزودی وعده نابودی استکبار بسرکردگی امریکا، این شیطان بزرگ، نیز در زمان خلف شایسته آن پیر سفرکرده، یعنی مقام معظم رهبری به وقوع خواهد پیوست و ندای فطرت‌پسند انقلاب اسلامی به گوش جان محرومین و مستضعفین عالم خواهد رسید و با آماده شدن جهانیان، ظهور آن منجی بشریت رخ خواهد داد. الیس‌الصبح بقریب انشاءالله تعالی


کد مطلب: 377661

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/article/377661/چهل-سالگی-طلوع-خورشید-انقلاب-مهرآباد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com