تاریخ انتشارجمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۳۷۷۶۶۱
در ظلمت تحقیر و فروشکنی یک کشور و در حضیض تاریکی اختناق و عفونت ظلم و بیداد، نوید طلوع خورشید امید و انقلاب در مهرآباد، بارش نور و رحمت الهی در سرزمین‌مان آغاز شد و از مردم ایران یک ملت نستوه ساخت که همانند کوه استوار و سترگ چهل سال است که در مقابل شب‌پرستان خون‌اشام ایستاده‌اند.حقیقت انقلاب با آمدن خود، واقعیت باطل رژیم 2500ساله شاهنشاهی را منعزل و سپس منهدم کرد و این وعده خداوند بود که محقق شد .
۰
plusresetminus
چهل سالگی طلوع خورشید انقلاب در مهرآباد
به گزارش بلاغ، آن روز که بختیار، آن نوکر ملی‌گرای بی‌اختیار، فرودگاه را بست تا خورشید انقلاب در مهرآباد طلوع نکند، ایران سراسر اعتراض شد و مردم اعلام کردند که قلب ایران را در گستره سرزمین پهناور شیران بیشه اسلام و اهلبیت در نقطه واحدی بنام مهرآباد متمرکز خواهد ساخت تا همای سعادت پا بر چشمان پیروان خود بگذارد و ریشه پوسیده 2500 سال سلطنت شاهان را از دیار مومنان برکند و به ذباله دان تاریخ بسپارد.
12 بهمن 57، قلب ایران پس از 14سال فراغ از مام میهن، به کشور بازگشت و استقبال بی‌نظیر و حماسی مردم که دو طرف خیابان از مهرآباد به بهشت زهرا را مالامال از جمعیت کرده بودند، این عشق و شیدایی را به صحنه آورد که هنوز پس از گذشت چهل سال همچنان خروشان مسیر خود را از سرانگشت هدایت خلف شایسته پیرجماران تنظیم می‌کند و با این خط مستقیم الهی، دشمنان را حتی اگر در ارکان نظام اسلامی نفوذ کرده باشند، روسیاه و ذبون و شکست خورده خواهند ساخت.

آن روز با قرار گرفتن هواپیمای حامل امام، موجی از انرژی انقلاب به سراسر پیکر جامعه پمپاژ شد و ظرف 10روز بساط رژیمی را که همه کفر بسردمداری امریکا از او حمایت می‌کردند را جمع کرد و به سطل زباله ریخت.
در روزهایی که امریکایی‌ها به شاه اجازه جنایت برای زهره ترک کردن ملت بپاخاسته ایران را داده بود و او نیز بمجرد دریافت این مجوز حمام خون را در 17شهریور و در میدان ژاله سابق به راه انداخت، مردم عزم خود را جزم کرده بودند تا انقلاب خود به رهبری مرجع دینی را تا رسیدن به منزل مقصود ادامه دهند و امام نیز در جایگاه رهبری بی‌مثال توانست با انتخاب حساس‌ترین روزهای تاریخ‌ساز به میان ملت خود باز گردد و سکان انقلاب را در تلاطم جنایات رژیم دست نشانده امریکا بدست گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، انقلاب را به مقصود اولیه خود، که پیروزی بر رژیم شاهنشاهی بود، برساند.

در 12 بهمن 57 بود که ترجه دقیق حقیقت آیه شریفه: "جاءالحق و ذهق‌الباطل، ان‌الباطل کان ذهوقا". ( حق آمد و یاطل رفت. بدرستی که باطل رفتنی است).
حقیقت انقلاب با آمدن خود، واقعیت باطل رژیم 2500ساله شاهنشاهی را نعزل و سپس منهدم کرد و این وعده خداوند بود که محقق شد و بزودی وعده نابودی استکبار بسرکردگی امریکا، این شیطان بزرگ، نیز در زمان خلف شایسته آن پیر سفرکرده، یعنی مقام معظم رهبری به وقوع خواهد پیوست و ندای فطرت‌پسند انقلاب اسلامی به گوش جان محرومین و مستضعفین عالم خواهد رسید و با آماده شدن جهانیان، ظهور آن منجی بشریت رخ خواهد داد. الیس‌الصبح بقریب انشاءالله تعالی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما