دربارهء ما
سلامی به بلندای آفتاب فضیلت‌ها به امت نستوه اسلامی

در آشفته بازار رسانه‌های پُرشمار، که مترصد بمباران خبری مخاطبان جهانی و منطقه‌ای و بومی خود هستند تا در میان اقیانوسی از اطلاعات بهم ریخته، ماهی مقصود خود را در حوضچه وجودی مخاطبان صید کنند، بلاغ با الهام از آموزه‌های آسمانی انقلاب سترگ ملت با شکوه ایران اسلامی با همت جوانانی ولایی و پاک‌باخته که ایثار شهدای گرانقدر و عمق و تیزبینی نائب امام زمان (عج) خود را ملاک و الگوی خویش قرار داده‌اند، در سال 1390 پا به عرصه فعالیت‌های خبری تحلیلی به‎منظور تنویر افکار عمومی بر مدار واقعیت‌های مبتنی بر حقیقت انقلاب اسلامی نهاده و در ظل تلاش‌های شبانه‎روزی همکاران متعهد و دلسوز خود، توانست سایتی مرجع و پربیننده را در استان لاله‌های سبز و سرخ، مازندران عزیز، به‌وجود آورد که به گواه صاحب‌نظران و حتی منتقدان، سایتی مشفق، پرتنوع، صریح، سریع، خالی از حب‌وبغض‌های شخصی و جناحی، تنها در سر سودای اطلاع‌رسانی صادقانه و خالصانه دارد، معرفی شده است.

معتقدیم به همه مردم خوب کشورمان و به‎ویژه به مازندرانی‌های سخت‌کوش و بی‌ادعا و مدافع سرسخت ارزش‌های پاک انسانی تعلق داریم و برای رساندن خود به تراز مطلوب ملت بزرگ ایران اسلامی، باید همواره صادقانه تلاش کنیم و لحظه‌ای در بهتر شدن را از دست ندهیم.

بر کرامت و سعه‎ی صدر مخاطبان‌مان تکیه زده و به آنها امیدهای فراوانی بسته‎ایم.

خود را مستلزم به قوانین نظام مقدس اسلامی‌مان دانسته و صیانت از حقوق آحاد مردم و عملکرد مسئولانه دستگاه‌های خدمات‌رسان به ملت شریف در چارچوب نقد منصفانه و دفاع آگاهانه را از وظایف خود می‌دانیم.

نقدپذیریم و انتقادهای دریافتی را به فرموده صادق آل محمد (ص)، هدیه‌ای ارزشمند تلقی کرده و از منتقد شاکر و دعاگوئیم.

برای رفع نواقص و اعتلای سایت، علاوه بر انتظار اظهار نظر شما گرانقدران، استدعا ارائه موضوع‌ها، سوژه‌ها، اخبار، مشکلات، نقطه‌نظرها و یادداشت‌های‌تان را داریم.

سایت دارای مجوز رسمی از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‎رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و آمادگی کامل خود را برای دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و... کریمانه‎تان از طریق مشخصات زیر اعلام می‌دارد.

اجازه می‌خواهد پیشاپیش مراتب پوزش خود را از نقصان‌ها، تقدیر و تشکر خود از نیک‌نظری و حسن تعامل و اعتماد ستودنی شما ارجمندان را تقدیم‌تان بداریم.


شناسنامه پایگاه‌ اطلاع‌رسانی بلاغ مازندران:

نام صاحب امتیاز: محمد‌اسماعیل امامزاده

مدیر مسئول: محمد‌اسماعیل امامزاده

آدرس دفتر: ساری، بلوار پاسداران

تلفن تماس: 33367965-011

نمابر: 33367966-011

کدپستی: 4814983641