تاریخ انتشارجمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۴۷۱۱۸۴
در چهارمین جلسه شورای اداری فریدونکنار بر لزوم عملکرد دستگاه‌ها تا رضایت مردم تاکید و واکنش صریح نماینده مجلس به مسئله خزرشهر را به همراه داشت.
۰
plusresetminus
تاکید بر رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌ها تا واکنش صریح نماینده به مسئله خزرشهر
به گزارش بلاغ، چهارمین جلسه شورای اداری فریدونکنار با حضور مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سالن جلسات فرمانداری پر شده بود از مسئولان و اصحاب رسانه اما جلسه با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار فریدونکنار نخستین فردی بود که صحبت‌های خود را با تبریک روز محیط‌بان و ایام سالروز ولادت امام رضا(ع) آغاز و اظهارکرد: روز ولادت حضرت رضا(ع) که ضامن آهو بودند به نام روز محیط‌بان نامگذاری شده است که ما از زحمات کارکنان محیط‌زیست و محیط‌بانان قدردانی می‌کنیم.

مطالبه استقرار ادارات در فریدونکنار صحیح نیست!
وی که چندین بار از عدم حضور مسئولان شهرداری در بین مردم و پاسخگو نبودن آن‌ها گلایه کرد با مشاهده شهردار در این جلسه به‌صورت مجدد گلایه خود را تکرار و خاطرنشان کرد: همراهی شهردار با بنده در بین مردم ضرورت دارد چراکه بیش از ۹۰ درصد مطالبات مردم از شهرداری است و حضور مستقیم شهردار در بین مردم می‌تواند مشکلات آن‌ها را برطرف یا التیام ببخشد.

فرماندار فریدونکنار درخصوص اظهارات رئیس شورای شهرستان که نسبت به عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان گلایه‌ای را مطرح کردند گفت: این مطالبه صحیح نیست چراکه دستگاه‌های نظارتی با این موضوع مخالف هستند و پیگیری‌های زیادی صورت گرفت.

ابراهیم‌نژاد درخصوص انتخاب خود به عنوان فرماندار نمونه در جشنواره جوان مازنی عنوان داشت: این انتخاب نشان کار جمعی همه مسئولان فریدونکنار بود و بنده  به‌عنوان نماینده این شهرستان برای کسب جایزه معرفی شدم و از همه تلاشی که در ستاد ساماندهی جوانان انجام می‌شود سپاسگزارم.

مشارکت مردم در انتخابات منوط به سطح رضایتمندی از عملکرد دستگاه‌ها است
وی اظهارکرد: باتوجه به تعطیلات پیش رو احتمال حضور موتورسواران در کمربندی و برخی ناهنجاری‌ها در ساحل وجود دارد که لازم است دستگاه‌ها برنامه‌ریزی دقیقی برای ساحل و کمربندی داشته باشند.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها در فضاسازی محیطی برای ارتحال امام اقدامات جدی انجام دهند و مدیران و کارکنان ادارات در مراسمات شهرستانی حضور پررنگ داشته باشند.

ابراهیم‌نژاد برای چندمین بار نسبت به در پیش رو بودن انتخابات به مسئولان ادارات تذکر داد و تاکید کرد: مشارکت مردمی رکن اصلی هر انتخابات است و این مشارکت با سطح رضایت‌مندی مردم در ارتباط مستقیم است.

وی که در این لحظه شرایط را مهیا دیده بود تا بار دیگر به شهردار تذکر بدهد، گفت: اینکه بنده از شهردار فریدونکنار می خواهم در بین مردم حضور داشته باشند به دلیل این است که سطح رضایتمندی مردم از خدمات مسئولان افزایش پیدا کند.

فرماندار فریدونکنار به سرپرست اداره محیط زیست دستور داد که از هم‌اکنون برای صید پرنده امسال برنامه‌ریزی داشته باشند تا قبل از اینکه دامگاه‌داران کوچکترین اقدامی کنند با آن‌ها جلسه برگزار کنند و موارد قانونی به آن‌ها اطلاع داده شود.

ابراهیم نژاد گرجی یادآورشد: شهرداری نیز مکان دیگری را برای بازار پرندگان درنظر گرفتند که امیدواریم مشکلاتمان در این زمینه از سال قبل هم کمتر باشد.

کنایه‌های سنگین دادستان به مسئول راه و شهرسازی
علیرضا برخور دادستان فریدونکنار در این جلسه که انگار قرار نبود صحبت کند اما پس از صحبت‌های رئیس اداره راه و شهرسازی میکروفن خود را روشن کرد و با حالتی کنایه‌آمیز به این مسئول تبریک گفت و اظهارکرد: بلاتکلیفی اراضی تور انقلاب که ساخت و ساز غیرقانونی در آن صورت می‌گیرد و ساکنان، آب، برق و گاز غیرمجاز استفاده می‌کنند و شهرداری باید به آن‌ها خدمات دهد که واقعا جای تبریک به اداره راه و شهرسازی دارد.

وی کنایه‌های خود را همچنان ادامه داد و خاطرنشان کرد: از اینکه برای کمربندی بودجه و اعتبار گرفته‌اید اما آنجا را به پیست موتورسواری تبدیل کرده‌اید و جان و مال مردم را به خطر و ماموران انتظامی را به زحمت انداخته‌اید از شما تشکر می‌کنم.

دادستان فریدونکنار تصریح کرد: بیش از ۱۰ سال است که مسکن فرهنگیان، مسکن شکوه و همچنین پروژه مسکن ملی در فریدونکنار انجام نشده که جای تشکر دارد.

برخور یادآورشد: درحالی که راه و شهرسازی دارای اراضی بسیاری در فریدونکنار است و برخی از ادارات هیچ اتاق و یا ساختمانی ندارند اما این ارگان هیچ قدمی برای حفظ اراضی خود برنمیدارد و ما به همراه نیروی انتظامی و شهرداری باید این اراضی را از دست متصرفان حفظ کنیم.

مسئولان، دستاوردهای بخش خود را اطلاع رسانی کنند
بالاخره نوبت به علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس رسید تا صحبت‌های خود را آغاز کند و او از تلاش مسئولانی که اتفاقات بزرگی را در فریدونکنار رقم زده‌اند قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌ها باید نسبت به تکریم ارباب رجوع دقت نظر بیشتری داشته باشند چراکه ما هر چه داریم از مردم است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: این دولت مدیران جهادی نیاز دارد و اگر هر مسئولی نمی‌تواند کار جهادی کند و شبانه‌روزی در خدمت مردم باشد از مسئولیت خود استعفا دهد.

سه کار بزرگ ملی در فریدونکنار طی دو ماه!
باقرزاده با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به اقدامات خود اطلاع رسانی داشته باشند گفت: دستاوردهای بزرگی در فریدونکنار صورت گرفته که باید هر مسئول اداره آن‌ها را در قالب مصاحبه یا نصب بنر به مردم بازگو کند.

وی ادامه داد: دستگاه ها بروند ببینند طی ۲۰ سال میزان تخصیص اعتبار آن‌ها در شهرستان چند درصد بوده و امسال به چند درصد رسیده است.

باقرزاده با اشاره به اینکه طی دو ماه اخیر سه کار بزرگ در فریدونکنار رخ داد و همه آنها برای نخستین بار در کشور بوده است اظهارکرد: پایگاه اورژانس روستایی در فرم، پایگاه امداد و نجات دریایی و کلنگ‌زنی فاضلاب شهری به ارزش بیش از دو هزار میلیارد تومان از کارهای بزرگی است که طی این دو ماه صورت گرفته است.

عقب‌ماندگی زیاد فریدونکنار موجب عدم برجسته شدن کارها می‌شود
وی درخصوص اقداماتی که در زمینه ورزش انجام شده یادآورشد: خانه کشتی حسین آباد که بیش از ۱۵ سال مانده بود افتتاح شده و همچنین به زودی سالن ورزشی کاردگرمحله که آن هم حدود ۱۷ سال مانده افتتاح می‌شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار از اختصاص حدود هشت میلیارد تومان اعتبار برای پروژه مجتمع نیایش خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه که هم چندین ساله رها شده، در تلاش هستیم که فاز نخست آن به اتمام برسد.

باقرزاده تصریح کرد: بیشترین وام برای اشتغالزایی و بیشترین اعتبار از محل مناطق محروم به فریدونکنار اختصاص داده شده اما عقب‌ماندگی آنقدر زیاد است که این کارها خودش را نشان نمی دهد.

اعلام رسمی جدا نشدن همیشگی خزرشهر
وی درخصوص برخی از مسائل خزرشهر گفت: کسانی که داعیه دار فریدونکنار بودند دم خروسشان در مسئله خزرشهر بیرون زده شد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس که از چشم تنگی و حسادت برخی افراد در تعامل با مسئولان شهری فریدونکنار انگار به تنگ آمده بود، تاکید کرد: آنهایی که نمی توانند تعامل خوب ما با شهرداری و شورای شهر فریدونکنار را ببینند، چشمشان را ببندند چراکه ارتباط ما با شهرداری و شورای شهر بسیار عالی است و در پی این تعامل ۲۳ میلیارد اعتبار برای شهرداری اختصاص داده شد.

باقرزاده درباره برخی جوسازی‌ها نسبت به موضوع خزرشهر به صراحت اظهارکرد: بنابر مصوبه شورای تامین استقلال خزرشهر کاملا منتفی است و به مصلحت نیست.

وی هشدار داد: افرادی که درحال شیطنت هستند باید بدانند که اگر بخواهند به همین روند ادامه دهند نامه‌ها و امضاهای آنان رو می‌شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر فریدونکنار باید خدمات بسیار خوبی به مجتمع خزرشهر ارائه کنند و برادرانه کنار هم هستیم.

به گزارش بلاغ، در پایان این جلسه همانند جلسات قبلی به تعدادی از مسئولان از جمله معاونان فرماندار، و برخی از مسئولان ادارات و نهادها تقدیرنامه‌هایی اهدا شد که واکنش‌هایی طنزآمیز برخی حاضرین را به همراه داشت که مسئولان از همدیگر تقدیر می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴