تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۷۰۹۵۵
۶۰ روز از آغاز به کاررسمی میدان میوه و تره بار ساری گذشته است و هرچند، اوضاع بازار کم‌کم بر وفق مراد حجره داران می‌شود اما این مرکز همچنان نیازمند توجه مسئولان برای رفع کم وکاستی‌های موجود است.
۰
plusresetminus
آخرین وضعیت میدان میوه و تره بار ساری ۶۰ روز پس از آغاز فعالیت رسمی/ با تمام توان پیگیر حل مشکلات موجود هستیم
به گزارش بلاغ، سرانجام پس از ۱۵ سال انتظار، میدان جدید میوه و تره بار ساری به بهره برداری رسید و در هفته نخست نوروز امسال، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

این مرکز که ۶ فروردین ماه امسال فعالیت رسمی خود را شروع کرد، امروز ۶ خردادماه دقیقا ۶۰ روز را پشت سر گذاشته است و حالا، حال و هوای میدان دیگر شکل و شمایل مورد انتظارش را پیدا کرده است.

رونق دوباره به میدان میوه و تره بار مرکز استان بازگشته است و هر چه به سمت تابستان که پیش می‌رویم این تب و تاب بیشتر می‌شود و حجره داران هم راضی‌تر...

حجره داران معتقدند برخی از زیرساخت‌ها نظیر دستگاه پوز، نور روشنایی محیطی، ورودی و مواردی از این دست هنوز در شرایط مطلوبی نیست و باید مسئولان همچنان پای کار باشند.

 استقرار اتوبانک سیار در میدان میوه تره بار ساری

امیرحسین فخرآوران رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران و نیز مدیرعامل شرکت مجتمع بارفروشان دشت سبز شمال در این باره به خبرنگار ما گفت: در خصوص دستگاه پوز با هماهنگی انجام شده اتوبانک بانک تجارت در محل میدان میوه و تره بار مستقر و کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: با دو بانک دیگر نیز صحبت شده است که به زودی در محل میدان میوه و تره بار مستقر خواهند شد تا فعلا مشکل حجره داران در این بخش مرتفع شود.

آب تمامی حجره‌ها وصل است

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: در خصوص بدهی آب نیز با پیگیری مهندس رنجبر ناظر پروژه، ۸۷۰ میلیون از بدهی پرداخت شده است و هم اکنون، آب در تمامی حجره‌ها وصل شده است.

مدیرعامل شرکت مجتمع بارفروشان دشت سبز شمال، ادامه داد: در خصوص بریدگی هم مذاکراتی با فرماندار ساری و رئیس پلیس راهنمایی مازندران انجام شد و مقرر شد تا این موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

احداث پمپ بنزین در دستور کار قرار دارد

فخرآوران گفت: احداث بخش پمپ بنزین یک پروژه چند ماهه است که بدنبال اجرای آن هستیم و جزو طرح‌های کوتاه مدت ما است که در دست انجام قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمام دغدغه بنده حل مشکلات موجود میدان میوه تره‌بار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است؛ تاکید کرد: هر چند راه اندازی میدان میوه و تره بار با اقدام جهادی فرماندار صورت گرفت اما برخی از کارها روی زمین مانده وجود دارد و مشکلاتی هم وجود دارد که می‌پذیریم و از حجره‌داران انتظار صبوری و همراهی داریم.

تعیین تکلیف میدان قدیم در دست بررسی است

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در خصوص آخرین وضعیت تعیین تکلیف میدان میوه تره بار قدیم، تاکید کرد: جلسات متعددی در این خصوص با مسئولان شهری برگزار شد و مقرر شد نظر مالکان و سرقفلی داران طی جلسات جداگانه احصا شود و در جلسه با مسئولان شهری به بحث و تبادل نظر برای تصمیم گیری نهایی مطرح شود.

مدیرعامل شرکت مجتمع بارفروشان دشت سبز شمال، تصریح کرد: برای راه اندازی سندیکای حمل و نقل در محل فعالیت میدان میوه و تره بار ساری نیز رایزنی با چند شرکت حمل و نقل قوی انجام شده است و مقرر شد تا قبل از فصل برداشت هلو و شلیل ما یک زمینی را در اختیار آنان قرار دهیم و آن‌ها نیز نسبت به تجهیز آن اقدام کنند.

فخرآوران در خصوص ورودی (رمپ) حال حاضر از کمربندی ساری- قائمشهر به سمت میدان میوه و تره بار گفت: دهانه  ورودی رمپ باریک است و مضاف بر آن قبل از ورودی نیز یک دوربرگردان وجود دارد که انتظار ما از مسئولان، انسداد این بریدگی و انتقال آن به بعد از میدان بار جهت جلوگیری از بروز سانحه و نیز تسهیل در عبور و مرور مراجعه کنندگان به میدان میوه و تره بار است.

وی  اذعان کرد: بنده تمام قد و با تمام توان برای حل مشکلات موجود با همراهی مسئولان شهری و همکارانم در هیات مدیره، تلاش خواهم کرد و مجدانه پیگیر حل مشکلات موجود هستیم.

زباله معضل میدان میوه تره بار ساری

محمود مالک عضو هیات مدیره شرکت مجتمع بارفروشان دشت سبز شمال نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: یکی از معضلات جدی حال حاضر ما انباشت زباله است که متاسفانه هنوز مکانی از سوی شهرداری ساری جهت تخلیه به ما معرفی نشده است.

وی افزود: ما حتی خودروی حمل زباله نیز جهت انتقال زباله داریم اما مکانی که وجود داشته باشد و این زباله‌ها در آن مکان تخلیه شود نداریم و این به مرور زمان به یک معضل  تبدیل خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت مجتمع بارفروشان دشت سبز شمال، خاطرنشان کرد: انتظار ما از سازمان پسماند شهرداری ساری آن است که یک برنامه ریزی صورت گیرد تا مکانی در اختیار میدان میوه و تره بار ساری برای تخلیه زباله‌ها، قرار داده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲